אודות השירות: דיילי הושבה
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
היכרות

היי. אני איזי. ואני פה כדי לעזור לכם להכיר את השירות של דיילי ההושבה בשיתוף Easy2Give

נקודות עיקריות

תזכורת קצרה לגבי הנקודות העיקריות הקשורות בשירות:

שירות דיילי הושבה למעשה ניתן על ידי חברות העובדות בשיתוף פעולה איתנו ומבוצע במערכת נפרדת מאישורי ההגעה.

  • טרם האירוע שלכם: יצרו עימכם קשר מחברת ההושבה ויתנו לכם הדרכה על מערכת ההושבה
  • בסיום תהליך אישורי ההגעה שלכם: מועברים רשימת האורחים להושבה (בסטאטוסים "מגיע" ו"אולי") למערכת סידורי ההושבה
  • ביום האירוע: צוות ההושבה יגיע לאולם כחצי שעה לפני קבלת הפנים, וידאג לקבל את האורחים ולתת לכל אורח את מספר השולחן שלו
  • לאחר החופה: ייכנס הצוות אל תוך האולם, יוודא שכל האורחים מצאו את מקומם ושאין אורחים שפספסו את עמדת ההושבה בכניסה לאולם
  • בתהליך ההושבה לאחר החופה: מנהל ההושבה יעבוד עם מנהל האולם ואיש הקשר שלכם במטרה לצמצם למינימום פתיחת שולחנות מיותרים באירוע
  • בסיום הושבת האורחים: הצוות יפרד מכם לשלום בברכת מזל טוב
  • למחרת האירוע: תקבלו דו"ח הושבה מסודר אליכם למייל :)
תכולת החבילה

תוודאו שהחבילה שרכשתם מתאימה לצרכים שלכם.

התהליך שלכם יכול לכלול (בהתאם לחבילה):

  1. מערכת הושבה.
  2. דיילי הושבה עם עמדה בקבלת הפנים.
  3. מסכי מידע בעמדת ההושבה.
  4. מנהל הושבה.
14 יום טרם האירוע

יצרו עימכם קשר מחברת ההושבה ויתנו לכם הדרכה על מערכת ההושבה.

במידה ולא יצרו עימכם קשר עד 14 ימים לפני האירוע (תחילת אישורי ההגעה), צרו עימנו קשר במייל או בוואטסאפ.

מספר ימים טרם האירוע

העברת רשימות האורחים להושבה.

בסיום תהליך אישורי ההגעה שלכם: יש להעביר את רשימת האורחים להושבה (בסטאטוסים "מגיע" ו"אולי") למערכת סידורי ההושבה.

התהליך הזה מתבצע ישירות בינינו לבין חברת ההושבה.

אם בסיום אישורי ההגעה לא ראיתם במערכת ההושבה את האורחים - אנא עדכנו אותנו או את מנהל ההושבה שלכם.

בשלב זה גם תקבלו הדרכה מקיפה על מערכת ההושבה.

שימו לב:

יש לסיים את כל ההושבה במערכת עד יום לפני האירוע.

ודאו כי מסרתם למנהל ההושבה את פרטי איש הקשר מטעמכם שיהיה הנציג שלכם לכל הקשור לפתיחת שולחנות במהלך האירוע.

לידיעכם: ניתן גם לייצא בעצמכם את הקובץ, דרך אתר אישורי ההגעה שלנו (פורמט להושבה) ולייבא את המידע למערכת ההושבה, מנהל ההושבה יכול לסייע לכם גם בזה.

יום האירוע

הצוות מגיע לאולם שלכם ומקבל את פני האורחים.

הצוות יגיע כחצי שעה לפני קבלת הפנים.

דיילי ההושבה יקבלו את האורחים שלכם לאולם, ישאלו לשמם ויתנו לכל אורח את מספר השולחן המיועד לו על פי סידורי ההושבה שלכם.

הצוות יישאר בקבלת הפנים עד החופה.

לאחר החופה

הכוונה באולם.

לאחר החופה, הצוות ייכנס לתוך האולם ויסייע לאורחים למצוא את השולחן שלהם.

הצוות גם יבדוק האם יש אורחים שנכנסו לאולם בלי לעבור בעמדת ההושבה, ויסייעו להם למצוא את השולחן המתאים להם על פי סידורי ההושבה.

במהלך ההושבה לאחר החופה

מנהל ההושבה דואג לאורחים שלכם.

במהלך תהליך ההושבה לאחר החופה, מנהל ההושבה עובד עם מנהל האולם ונמצא בקשר שוטף עם איש קשר מטעמכם במטרה לצמצם למינימום פתיחת שולחנות מיותרים באירוע.

בסיום הושבת האורחים, הצוות יפרד מכם לשלום בברכת מזל טוב.

למחרת האירוע

תקבלו דו"ח הושבה מסודר אליכם למייל :)

סיכום

מקווה שזה עזר להבין את השירות שלנו קצת יותר טוב :)

כמובן שאפשר לפנות אלינו לכל שאלה נוספת במוקד השירות שלנו במייל או בוואטסאפ,

או להסתכל במדריכי השימוש של המערכות השונות לשאלות טכניות נוספות.

אז נתראה בשמחות,

ושיהיה במזל טוב :)