לא על החתונה לבדה יחגוג האדם – איך מתכננים את כל האירועים מסביב?
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
אירועים מסביב לחתונה

אם תרשו לנו להישמע מעט קשישים לרגע – הדור של היום הוא לא הדור של פעם, וכן, זה נוגע גם לעולם החתונות. כשדור ההורים שלנו התחתן, לרוב היה מדובר באירוע ערב באולמי בון-בון עם עוגת קצפת מלאה בוורדים מבצק סוכר וצלם שמסריט קלטת וידאו (זוכרים שהיה כזה פעם?) שכנראה בסוף הקלטתם עליה שידור חוזר של "בוורלי הילס".

היום החתונות נראות אחרת לגמרי ובנוסף, נלווים אל החתונה עוד לא מעט אירועים חשובים (לפעמים באותה מידה) שגם אותם יש לתכנן ולהפיק – מסיבת הרווקות והרווקים, אירוע חינה (שממש כבר לא שייך היום רק לעדות המזרח), ערב הטבילה במקווה, שבת חתן ושבע ברכות למגזר המסורתי יותר, ואנחנו די בטוחים שיש אירוע אחד או שניים ששכחנו. אז איך עושים את זה? איך בתוך כל טרפת ארגון החתונה גם מצליחים להפיק עוד כמה וכמה מיני-מסיבות שצריכות להיות פרפקט?

זה הזמן להפעיל את הסביבה

אמנם ברוב המקרים אתם אלה שתהיו האחראיים על תכנון כל פרטי החתונה, אבל בכל הנוגע לאירועים הנלווים אין מנוס מלוותר מעט על השליטה ולתת למשפחה או לחברים לקחת את המושכות. את מסיבת הרווקים והרווקות תנו לחברים הכי טובים לארגן, בשביל זה הם קיימים, ותוציאו אותם לדרך עם מעט דגשים מצדם לאופי האירוע הרצוי. אם בחרתם לערוך אירוע חינה, אנחנו בטוחים שיש דודה בעץ המשפחתי שיודעת בדיוק איך מכינים את תערובת החינה ואיפה קונים את השקדים המצופים שאף חינה לא שלמה בלעדיהם. אנחנו בטוחים שיש סביבכם אנשים ששמחים כל כך בשמחתכם ולא יהססו לקחת על עצמם אחריות מבורכת, אם רק תתנו להם.

תחשבו על תמה עיצובית – ותזרמו איתה

אם תמיד חלמתם על חתונת נושא, למה לא לקחת את הנושא גם אל האירועים סביב? מצד אחד זה יחבר בחוט שני את כל האירועים סביב אלמנטים משותפים, אך לצד זאת זה גם יכול להקל עליכם ולעשות לכם קצת יותר סדר. באופן זה, אין צורך לתכנן נושא לכל אחד מהאירועים הללו באופן אינדיבידואלי. כך, אם בחרתם חתונת צהרים על הים, גם מסיבת הרווקות תהיה בצהריים, עם נושא של ים, וגם החינה יכולה להיות בופה צהריים קליל באיזה אוהל עם נוף משגע לים וכו'. אם הלכתם על חתונה שהנושא שלה הוא אננסים (אל תרימו גבה, כבר ראינו כאלה וזה מקסים!), אז אפשר בכיף לשלב את האננסים אל תוך מסיבת הרווקות בעיצוב השולחן, במתנות ואפילו במשחקים, ואפילו אל שבת החתן. נושא הוא לא רק אופן עיצוב, אלא כזה שמכתיב סביבו לא מעט מן האווירה ומסייע לכם לקבל ביתר קלות החלטות שונות.

ללמוד על מה לוותר

אנחנו יודעים שאנחנו אולי קצת חוטאים באמירה הזאת, אבל נסו לעצור ולחשוב – האם אתם באמת רוצים עבור עצמכם את כל חבילת האירועים השלמה? נדמה כי האינסטגרם לא שלם בלי תמונה מכל אחד מהאירועים הללו, ואין ספק שגם הלחץ מההורים שלא מוכנים לוותר על חינה או שבת חתן עושה את שלו, אבל ישנם זוגות שלא בהכרח מרגישים שכל טקס סביב החתונה חייב להיות אירוע. זה לא חלילה אומר שלא מקיימים אותו, אבל מסיבת הרווקות יכולה להיות יום כיף עם 3-4 חברות טובות, ואל המקווה יכולה הכלה ללכת רק עם אמא או אחות, ואת החינה (שבינינו, הרבה פעמים פשוט מרגישה כמו דגם מוקטן של החתונה) לא באמת חייבים לקיים אם אין זיקה לטקס ולמשמעויותיו. שלא תבינו לא נכון, אנחנו הכי ממליצים לעשות את כל מה שאתם רוצים, גם אם זה כולל לערוך 15 אירועים שונים, אבל כל עוד זה תואם את הרצון שלכם, הזוג המתחתן, ולא של אף אחד אחר.

מערכת אחת לשלוט בכולם!

אז את הבסיס יש לכם – החלטתם בדיוק אילו אירועים תרצו לקיים, החלטתם על נושא שיקשור את כל האירועים מבחינת עיצוב, אוכל ואווירה, וגייסתם לעזרתכם בני משפחה וחברים שיהיו המבצעים, ומה עכשיו? עכשיו זה בדיוק הזמן להיכנס אל מערכת "גולדן רינג" שלנו לתת לה לעשות את כל שאר העבודה! באמצעות מערכת התגיות החכמות תוכלו לשמור את הבחירות שלכם לכל אחד מהאירועים (כולל החתונה, כמובן!), לייצר מיני-סייט מושקע עם כל הפרטים הרלוונטיים לאורחים, לנהל רשימת משימות מסודרת ואת כל הספקים שבחרתם, ובקיצור – לתכנן כמה אירועים במקביל בפחות זמן משלקח לכם לקרוא את הכתבה הזאת. שיהיה בהצלחה...

<