ארבעת הצעדים החשובים לתכנון ברית או בריתה
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
ארבעת הצעדים החשובים לתכנון ברית או בריתה

בשעה טובה עברו להם תשעה חודשים מאתגרים ומרגשים (שנראו כמו נצח), וסוף סוף קיבלתם את המתנה המופלאה ביותר בעולם, תינוק חדש ומתוק.

בין אם זכיתם בנסיכה מדהימה, ובין אם הצטרף למשפחה גברבר קטן וחייכן, אתם בטח תרצו לחגוג את הגיעם לעולם באירוע מיוחד.

איך מארגנים ברית/ה כל כך מהר, ומה חשוב לדעת? אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר.

1. תקציב וקונספט

לפני שמתחילים לתכנן כל סוג של אירוע, עליכם להבין מה התקציב העומד לרשותכם, בהתאם לאילוצים ולרצונות שלכם. יש זוגות שחוגגים בגדול את הולדת התינוק, עם כל החברים, המשפחה והמכרים, ויש כאלו המעדיפים אירוע אינטימי, שכולל רק את המשפחה הקרובה. שימו לב שבהתאם לגודל האירוע - גודל התקציב, על כן עליכם להיערך בהתאם. במידה ונולד לכם נסיך קטן, תצטרכו להזדרז, כי יש לכם ימים בודדים להתארגן לברית המילה. יש הבוחרים לערוך את הטקס במתכונת מצומצמת, ולחגוג במסיבה במועד מאוחר יותר, מה שנותן לאמא הטרייה זמן התאוששות נחוץ במיוחד. אחרי שהחלטתם יחד איזה סוג אירוע מתאים לכם, מה שנותר הוא להחליט על גודל התקציב. ברגע שעשיתם וי על ההחלטה הזו, תוכלו להתקדם לעבר הצעד הבא.

2. מקום האירוע ומועד

אז החלטתם על הקונספט, וכעת נותר למצוא מקום לחגיגה. גשו לראות מספר מקומות שאהבתם, בדקו שהם עונים על הדרישות החשובות (העיצוב, האווירה, האוכל המוגש, הקירבה הגיאוגרפית ועוד). קחו בחשבון שאם אתם מתכננים אירוע צהריים, האורחים שלכם צריכים להספיק להגיע מהעבודה, ולכן כדאי מאד שהמקום לא יהיה מרוחק (ואנשים יגיעו רק לקינוח). מעבר לכל זה, אל תשכחו שזו הפעם הראשונה שאתם מציגים בגאווה את תינוקכם החדש לכולם, ולכן חשובה מאד תחושת האינטימיות. המלצה שלנו, וודאו שישנו חדר שקט ונעים להתארגנות, להאכלה וגם לתנומה (התינוק יהיה עייף מכל הגירויים), כך יהיה לתינוק ולכם נוח ככל האפשר. אחרי שמצאתם מקום שאהבתם, קבלו הצעת מחיר, ואם הכל מסתדר לכם, סגרו על תאריך.

3. הזמנות

התקופה שאחרי הלידה היא תקופה מאתגרת, וישנם סידורים רבים הקשורים לאירוע (ולמציאות החדשה). אם נולדה לכם בת, אין לחץ לערוך את האירוע סמוך למועד הלידה, ואז הקצב לגמרי שונה. אם זה בן, ואתם מתכננים לעשות אירוע הכולל את ברית המילה, יש לכם רק שמונה ימים כדי לארגן את הכל - למצוא מוהל, לסגור מקום, לתאם עם ספקים, לקנות בגדים לאירוע (לכל המשפחה), ואולי הכי חשוב, לא לשכוח להזמין את האורחים. היום כבר לגמרי מקובל להרים טלפון למשפחה, לחברים ולמכרים, לפטפט קצת ולהזמין אותם לאירוע. כדאי גם לגבות את ההזמנה בהודעת וואטסאפ/מייל, או בפייסבוק. אפשר בקלות לעצב את ההזמנות כקובץ תמונה באחת מהאפליקציות העיצוב החינמיות, או להיעזר ביכולותיו

4. ספקים ואטרקציות

הצלחת האירוע תלוי ברובה בספקים טובים שאפשר לסמוך עליהם. החל בצלם שתופס את הרגעים המשפחתיים הבלתי נשכחים, מעצבת האולם שיוצרת אווירה קסומה, ועד השף שאחראי על האוכל הטעים. עצה מאיתנו, התייעצו עם חברים או קרובי משפחה שערכו אירוע דומה לא מזמן, ובדקו איתם שלא פספסתם שום ספק הכרחי. בקשו מהם לחלוק איתכם תובנות מהאירוע, והמלצות על ספקים. הם בטוח כבר עשו סקר שוק רחב, שיכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש. חשוב שתזכרו שחוץ מהספקים הרגילים שיש בכל אירוע, בברית/ה יש קהל מגוון, ולא מעט ילדים שכדאי להביא עבורם איזו אטרקציה מעניינת. זו יכולה להיות הפעלה של קוסם, ליצן, מתנפחים בסגנון ג'ימבורי או כל אטרקציה אחרת. כך הילדים יבלו באירוע, וההורים - יוכלו ליהנות מקצת זמן איכות של גדולים.

זהו, בגדול אתם מסודרים. עכשיו כל מה שנותר זה לקוות שתישנו קצת בלילה שלפני, ושכוכבי האירוע יהיו ייצוגיים, חייכנים, ויזרמו עם האורחים הנרגשים שמחכים להכיר אותם.

<