ברוכים הבאים לשירותי Easy2Give
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם

מזל טוב ותודה שבחרתם להשתמש בשירותים לתכנון וניהול האירוע שלכם מבית EASY2GIVE.

אנו מתייחסים לכל אירוע באופן אישי ופרטני, ועושים את המיטב על מנת לוודא שכל אירוע מתבצע בצורה הטובה ביותר.

על מנת שנוכל להצליח בכך, חשוב שתקראו את הדברים, ויחד – האירוע שלכם יהיה מושלם 😊

שימו לב לצד ימין של המסך שלכם.

שם תמצאו את התפריט שיוביל אתכם ישירות למקטע.

ומתחת תמצאו קישורים למדריכים נוספים שלנו על כל השירותים והמערכות השונות.

אנו כל הזמן כותבים ומוסיפים, אז שווה להתעניין.

בנוסף, יש גם קישור לבלוג שלנו עם מאמרי השראה מעניינים :)

איך מתחילים

אז איך מתחילים?

המדריך הזה מציג בראשי פרקים את עיקר הדברים שאתם צריכים לדעת לגבי כל אחד מהשירותים.

מכל נושא ניתן לגשת למדריך מורחב יותר עם פירוט מלא של כל מה שצריך לדעת ומשם גם למדריכי השימוש במערכות ובאפליקציות השונות.

לבסוף, יש שאלות נפוצות והתשובות עליהם.

אם משהו לא ברור, תמיד ניתן לפנות אלינו למוקד השירות דרך הוואטסאפ או במייל.

בהצלחה ושיהיה במזל טוב.

אישורי הגעה - תקציר

אז הנה קצת מידע להתחלה עבור שירות אישורי ההגעה:

  • התחילו בהורדת האפליקציה של אישורי ההגעה
  • עדכנו את הפרופיל בצורה מלאה
  • הוסיפו רשימת אורחים
  • בדקו את תזמון ההודעות והשיחות (בהתאם לחבילה שרכשתם)
  • בדקו את הנוסחים
  • עכשיו תוכלו לראות אונליין איך התהליך מתקדם ואתם מקבלים תמונה ברורה של מצב ההגעה לאירוע שלכם
  • בסיום התהליך תוכלו לייצא מהאתר את הרשימה הסופית בפורמט שכולל את כל הרשימה או בפורמט להושבה בלבד
הענקת מתנה באשראי - תקציר

אז הנה קצת מידע להתחלה עבור שירות הענקת מתנה באשראי:

  • התחילו בהורדת האפליקציה של הרישום לשירות הענקת מתנה באשראי
  • השלימו את תהליך ההרשמה. שימו לב: נדרש 2 ת"ז + אישור ניהול חשבון
  • במידה ולא רכשתם את שירות אישורי ההגעה:
    • הורידו גם את אפליקציית אישורי ההגעה
    • הוסיפו רשימת אורחים לשליחת ההודעה אליהם
    • ההודעה תשלח לפי הנוסחים והתזמון הקבועים במערכת
  • במידה ורכשתם את שירות אישורי ההגעה:
    • הנוסח הכולל את הענקת המתנה באשראי יתווסף להודעת התזכורת שלכם, לפי התיזמון ולרשימת האנשים המוגדרים באישורי ההגעה
  • מקבלים את המתנות ודוח מפורט לאחר האירוע
שירות הושבה דיגיטלית - תקציר

אז הנה קצת מידע להתחלה עבור שירות הושבה דיגיטלית:

  • בצעו את תהליך אישורי ההגעה
  • עדכנו לכל אורח שאתם רוצים להושיב את מספר השולחן המיועד עבורו
  • ודאו כי רשימת אורחים מעודכנת עם מספרי השולחנות
  • ודאו את תזמון ההודעה
  • שימו לב: אורחים ללא מספרי שולחן, או עם מספר שלא ניתן לשלוח אליו הודעות (שגוי, מספר נייח וכדו) - לא יוכלו לקבל את ההודעה
שירות דיילי הושבה - תקציר

אז הנה קצת מידע להתחלה עבור שירות דיילי ההושבה:

  • התחילו את תהליך אישורי ההגעה
  • טרם האירוע שלכם: יצרו עימכם קשר מחברת ההושבה ויתנו לכם הדרכה על מערכת ההושבה
  • בסיום תהליך אישורי ההגעה שלכם: מועברים רשימת האורחים להושבה (בסטאטוסים "מגיע" ו"אולי") למערכת סידורי ההושבה
  • ביום האירוע: צוות ההושבה יגיע לאולם כחצי שעה לפני קבלת הפנים, וידאג לקבל את האורחים ולתת לכל אורח את מספר השולחן שלו
  • לאחר החופה: ייכנס הצוות אל תוך האולם, יוודא שכל האורחים מצאו את מקומם ושאין אורחים שפספסו את עמדת ההושבה בכניסה לאולם
  • בתהליך ההושבה לאחר החופה: מנהל ההושבה יעבוד עם מנהל האולם ואיש הקשר שלכם במטרה לצמצם למינימום פתיחת שולחנות מיותרים באירוע
  • בסיום הושבת האורחים: הצוות יפרד מכם לשלום בברכת מזל טוב
  • למחרת האירוע: תקבלו דו"ח הושבה מסודר אליכם למייל :)
שירות הזמנה דיגיטלית/Save The Date - תקציר

אז הנה קצת מידע להתחלה עבור שירות הזמנה דיגיטלית/Save The Date:

  • השירות ניתן דרך אפליקציית אישורי ההגעה
  • התחילו בהורדת האפליקציה של אישורי ההגעה
  • עדכנו את הפרופיל בצורה מלאה
  • הוסיפו רשימת אורחים
  • שילחו אלינו בוואטסאפ או במייל את תמונת ההזמנה שעיצבתם יחד עם מועד השליחה הרצוי (תאריך ושעה)

שירות מנהל ליום האירוע - תקציר

אז הנה קצת מידע להתחלה עבור שירות מנהל ליום האירוע:

  • לאחר הרישום: אתם מצטרפים לקבוצת וואטסאפ, בלי חפירות ועם המווון טיפים ומידע
  • שבועיים לפני האירוע: פגישה עם מנהל האירוע שלכם, לתיאום ציפיות ומעבר על כל מה שאתם צריכים ורוצים לקראת האירוע שלכם
  • שעתיים לפני האירוע: מנהל האירוע יגיע לאולם, יסתנכרן עם מנהל האירוע של האולם ומוודאים שהכל מוכן, מוודאים שהבר מוכן, תדרוך ברמנים
  • כשאתם מגיעים: דואגים לכם לאוכל בחדר חתן-כלה, צילומי משפחות
  • בקבלת הפנים: אנחנו דואגים שכל מה שקשור למזנונים ולאוכל נעשה כמו שצריך וכמו שהובטח לכם
  • לפני החופה: עכשיו דואגים לכל אחד מכם בחלק שלו (החתן עם הכתובה, הכלה עם ההכנות)
  • בזמן החופה ומיד לאחריה: אנו דואגים להושבה של האורחים ומוודאים שאין רזרבות מיותרות
  • בזמן האירוע: דואגים לכל הבקשות הקטנות שרציתם שיקרו ולטיפול בנושאים האדמיניסטרטיביים שצריך (אטרקציות, ניקיון, מעטפות לספקים, מגנטים, טיפים וכן הלאה)
  • לאחר האירוע: קבלת הודעה סיכום מפורטת ואפילו תמונות וסרטים :)

סיכום

מידע יותר מפורט ניתן למצוא במדריכי השירותים השונים.

מקווה שהמידע עזר.

כמובן שאפשר לפנות אלינו לכל שאלה נוספת במוקד השירות שלנו במייל או בוואטסאפ.

אז נתראה בשמחות,

ושיהיה במזל טוב :)