אודות השירות: הזמנה דיגיטלית/Save The Date
היי. אני איזי. ואני פה כדי לעזור לכם להכיר את השירות של הזמנה דיגיטלית - Save The Date מבית Easy2Give
תזכורת קצרה לגבי הנקודות העיקריות הקשורות בשירות:
- השירות ניתן דרך אפליקציית אישורי ההגעה
- התחילו בהורדת האפליקציה של אישורי ההגעה
- עדכנו את הפרופיל בצורה מלאה
- הוסיפו רשימת אורחים
- שילחו אלינו בוואטסאפ או במייל את תמונת ההזמנה שעיצבתם יחד עם מועד השליחה הרצוי (תאריך ושעה)
תוודאו שהחבילה שרכשתם מתאימה לצרכים שלכם.
התהליך שלכם יכול לכלול (בהתאם לחבילה):
- הודעת הזמנה דיגיטלית/Save The Date לרשימת אורחים שהוגדרה מראש.
ניתן לנהל את האירוע שלכם מתוך האפליקציה והאתר.
איך מתחילים?
להורדת אפליקצית אישורי ההגעה לנייד:
- אנדרואיד: http://bit.ly/2bIzDe5
- אייפון: http://apple.co/2bFJgJy
ניתן לקבל גישה לאתר ממוחשב ע"י כניסה לעמוד אישורי הגעה באתר EASY2GIVE ולחיצה על כניסה לאתר האירוע שלכם.
שימו לב, אם זו הפעם הראשונה שהנכם מנסים להתחבר לאתר, עליכם ללחוץ על הרשמה לאתר.
התחילו על ידי הקמת הפרופיל שלכם ועדכון פרטי האירוע שלכם.
עכשיו אפשר להתחיל להוסיף פנימה את האורחים.
למי נשלחים ההודעות?
במידה ורכשתם גם את שירותי אישורי ההגעה:
- ההודעה תישלח בהתאם לרשימת האורחים באפליקציה.
- ההודעה תישלח האורחים, אלא אם ציינתם בפנינו אחרת.
אם רכשתם רק את שירות ההזמנה הדיגיטלית/Save The Date:
- על מנת שנוכל לספק את השירות בדרך הטובה ביותר, יש להוריד את אפליקציית אישורי ההגעה (תוכלו למצוא את הקישורים בעמוד של שירות "אישורי ההגעה" עם הסבר מפורט על השימוש באפליקציה).
- אנא העלו אל האפליקציה את רשימת האורחים שתרצו שההודעה תצא אליהם.
- שילחו אלינו בוואטסאפ או במייל את ההזמנה שעצבתם עם מועד התיזמון הרצוי (תאריך ושעה).
מקווה שהמידע עזר.
כמובן שאפשר לפנות אלינו לכל שאלה נוספת במוקד השירות שלנו במייל או בוואטסאפ...
או להסתכל במדריכי השימוש של המערכות השונות לשאלות טכניות נוספות.
אז נתראה בשמחות,
ושיהיה במזל טוב :)