אודות השירות: הושבה דיגיטלית
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
היכרות

היי. אני איזי. ואני פה כדי לעזור לכם להכיר את השירות של הושבה דיגיטלית מבית Easy2Give

נקודות עיקריות

תזכורת קצרה לגבי הנקודות העיקריות הקשורות בשירות:

  • השירות ניתן דרך אפליקציית אישורי ההגעה
  • התחילו בהורדת האפליקציה של אישורי ההגעה
  • עדכנו את הפרופיל בצורה מלאה
  • הוסיפו רשימת אורחים
  • עדכנו את מספרי השולחן של האורחים
תכולת החבילה

תוודאו שהחבילה שרכשתם מתאימה לצרכים שלכם.

התהליך שלכם יכול לכלול (בהתאם לחבילה):

  1. הודעת הושבה דיגיטלית עם מספר השולחן בו האורח יושב באירוע שלכם.
האפליקציה והאתר

ניתן לנהל את האירוע שלכם מתוך האפליקציה והאתר.

איך מתחילים?

להורדת אפליקצית אישורי ההגעה לנייד:

ניתן לקבל גישה לאתר ממוחשב ע"י כניסה לעמוד אישורי הגעה באתר EASY2GIVE ולחיצה על כניסה לאתר האירוע שלכם.

שימו לב, אם זו הפעם הראשונה שהנכם מנסים להתחבר לאתר, עליכם ללחוץ על הרשמה לאתר.

רישום

התחילו על ידי הקמת הפרופיל שלכם ועדכון פרטי האירוע שלכם.

רשימת האורחים

עכשיו אפשר להתחיל להוסיף פנימה את האורחים.

למי נשלחים ההודעות?

במידה ורכשתם גם את שירותי אישורי ההגעה:

  1. ההודעה תישלח בהתאם לרשימת האורחים באפליקציה.
  2. ההודעה תישלח לכל מי שהגדרתם עבורו מספר שולחן

אם רכשתם רק את שירות ההושבה הדיגיטלית:

  1. על מנת שנוכל לספק את השירות בדרך הטובה ביותר, יש להוריד את אפליקציית אישורי ההגעה (תוכלו למצוא את הקישורים בעמוד של שירות "אישורי ההגעה" עם הסבר מפורט על השימוש באפליקציה).
  2. אנא העלו אל האפליקציה את רשימת האורחים שתרצו שההודעה תצא אליהם.
  3. ודאו כי הזנתם באתר לכל אורח מספר שולחן על מנת שההודעה תישלח אליו.
תזמון הודעות

ההודעה הינה הודעה אוטומטית היוצאת מהמערכת.

הודעת ההושבה הדיגיטלית:

  • הודעת ההושבה נשלחת ביום האירוע כשעתיים טרם האירוע
  • ההודעה תישלח לכל מי שהגדרתם עבורו באישורי ההגעה מספר שולחן
  • אם אתם רוצים לשנות את התזמון ההודעה: עליכם לפנות אלינו עם מספר הטלפון שלכם (לצורך זיהוי) ומה השינוי שתרצו ואנו נחזור אליכם
סיכום

מקווה שהמידע עזר. כמובן שאפשר לפנות אלינו לכל שאלה נוספת במוקד השירות שלנו במייל או בוואטסאפ... או להסתכל במדריכי השימוש של המערכות השונות לשאלות טכניות נוספות.

אז נתראה בשמחות,

ושיהיה במזל טוב :)