אודות השירות: הענקת מתנה באשראי

היכרות

היי. אני איזי. ואני פה כדי לעזור לכם להכיר את השירות של הענקת מתנה באשראי מבית Easy2Give

נקודות עיקריות

תזכורת קצרה לגבי הנקודות העיקריות הקשורות בשירות:

  • התחילו בהורדת האפליקציה של ניהול האירוע מבית Easy2Give
  • בתוך האפליקציה, היכנסו למסך ניהול הכספים והזינו מס זהות ו4 ספרות של כרטיס Cashback+ על מנת להפעיל את השירות
  • במידה ואין ברשותכם כזה כרטיס, המערכת תפתח לכם כפתור למעבר לתהליך רישום והנפקה. בסיומו תצטרכו להזין את מס הזהות שלכם + 4 ספרות של הכרטיס החדש
  • לא לשכוח:
    • הוסיפו רשימת אורחים לשליחת ההודעה אליהם
    • ההודעה תשלח לפי הנוסחים והתזמון הקבועים במערכת
  • מקבלים את המתנות ודוח מפורט לאחר האירוע

תכולת החבילה

תוודאו שהחבילה שרכשתם מתאימה לצרכים שלכם.

החבילה כוללת:

  1. הקמת ארנק לקבלת מתנות באשראי מהאורחים שלכם.
  2. הודעת תזכורת לאורחים / הוספת נוסח להודעת תזכורת מחבילת אישורי הגעה, הכוללים את לינק הענקת המתנה באשראי
  3. הודעת תודה לאחר האירוע

האפליקציה

יש להירשם לארנק שלכם דרך האפליקציה של EASY2GIVE.

איך מתחילים?

להורדת אפליקציית ניהול אירוע של Easy2Give:

על מנת שהשירות ייפתח בזמן וללא תקלות, יש להשלים את הרישום בהקדם האפשרי.

רישום

הרישום הינו רישום לשירות פיננסי, וככזה אנו נדרשים לבצע בדיקות שונות על פי הרגולציה בתחום הפיננסי והנחיות חברות האשראי.

עליכם לבצע את תהליך הרישום על פי השלבים במערכת ישראכרט, להעלות את המסמכים הנדרשים בצורה ברורה ותקינה ולסיים את התהליך מוקדם ככל האפשר.

דגשים חשובים:

הקפידו על רישום מלא ומדויק, עם התאמה מלאה בין מה שאתם ממלאים למסמכים שאתם מעלים.

יש להשלים את התהליך לכל היותר יום עסקים טרם האירוע, ומומלץ להשלים טרם תחילת אישורי ההגעה לאירוע שלכם, אחרת לא נוכל להפעיל את השירות עבורכם.

שימו לב: הרישום מתבצע במערכות ישראכרט, וכולל הנפקת כרטיס Cashback+ של ישראכרט.

לתקלות ושאלות בתהליך הרישום, ניתן לפנות לחברת ישראכרט.

רשימת האורחים

עכשיו אפשר לוודא למי תישלח ההודעה.

למי נשלחות ההודעות?

במידה ורכשתם גם את שירותי אישורי ההגעה:

  1. ההודעה תישלח בצמוד להודעת התזכורת שלכם.
  2. נא ודאו כי הסינון שנבחר לשליחת ההודעה (לפי סטאטוסים: "מגיע", "אולי", "טרם ענה", "לא מגיע") תואם את הרצון שלכם.

אם רכשתם רק את שירות הענקת המתנה באשראי:

  1. על מנת שנוכל לספק את השירות בדרך הטובה ביותר, יש להוריד את אפליקציית אישורי ההגעה (תוכלו למצוא את הקישורים בעמוד של שירות "אישורי ההגעה" עם הסבר מפורט על השימוש באפליקציה).
  2. אנא העלו אל האפליקציה את רשימת האורחים עם מספרי הטלפון שתרצו שההודעה תצא אליהם.
  3. שימו לב: לשם שליחת ההודעות אין צורך בשמות האורחים אלא רק במספרי טלפון ניידים (המערכת אינה מבצעת סינון לרשימות).
  4. נא ודאו כי הסינון שנבחר לשליחת ההודעה תואם את הרצון שלכם. אם העליתם רשימה לצורך זה בלבד, נא סמנו את כל הסטאטוסים: "מגיע", "אולי", "טרם ענה", "לא מגיע".

תזמון ההודעות

הדבר האחרון שנותר, זה לוודא שהתזמון מתאים לאירוע והנוסחים מדוייקים.

הודעת התזכורת:

  • הודעת התזכורת נשלחת ביום האירוע
  • באירוע בימי חול, התזכורת תצא ביום האירוע, בין השעות 12:00-16:00, בימי שישי בשעות 10:00-14:00
  • שימו לב, שעליכם לוודא שמסומנים הקבוצות של האנשים אליהם תרצו שההודעה תשילח, לפי סטאטוס ההגעה שלהם ("מגיע", "לא מגיע", "אולי", "טרם ענה")
  • אם אתם רוצים לשנות את התזמון ההודעה: פשוט היכנסו ל"תזמון אישורי ההגעה" באפליקציה, ותקבעו מועד חדש, ואם זה אינו מאופשר אליכם אז תפנו אלינו עם מספר הטלפון שלכם (לצורך זיהוי) ומה השינוי שתרצו ואנו נחזור אליכם

הודעת התודה:

  • הודעת התזכורת נשלחת יום לאחר האירוע (באירוע שישי ההודעה נשלחת ביום ראשון)
  • הודעת התודה תצא יום למחרת האירוע בין השעות 10:00-14:00, באירוע שישי ההודעה תצא ביום ראשון באותן השעות
  • שימו לב, שעליכם לוודא שמסומנים הקבוצות של האנשים אליהם תרצו שההודעה תשילח, לפי סטאטוס ההגעה שלהם ("מגיע", "לא מגיע", "אולי", "טרם ענה")
  • אם אתם רוצים לשנות את התזמון ההודעה: פשוט היכנסו ל"תזמון אישורי ההגעה" באפליקציה, ותקבעו מועד חדש, ואם זה אינו מאופשר אליכם אז תפנו אלינו עם מספר הטלפון שלכם (לצורך זיהוי) ומה השינוי שתרצו ואנו נחזור אליכם

קבלת המתנות

באופן כללי, המתנות מועברות לאחר מועד הענקת המתנה.

אז איך זה בדיוק עובד?

לכל המתנות שהועברו אליכם עד יום האירוע (כולל), המתנות יופקדו לחשבונכם תוך יום עסקים אחד ממועד הענקת המתנה.

שירות הענקת המתנות פתוח גם לאחר האירוע ומפאשר לאורחים להעניק מתנה לאחר האירוע.

ולכן, מתנות שינתנו לאחר האירוע, יופקדו לחשבונכם אף הם תוך יום עסקים אחד ממועד הענקת המתנה.

לעיתים, עקב צורת הרישום בבנקים השונים, ייתכן ותראו את הכספים ביום העסקים הבא לאחר מועד ההפקדה אליכם.

בגלל מועדי הענקת המתנות, ייתכן והכספים יופקדו לחשבונכם בפעימות.

חשוב לשים לב:

מתנות שהוענקו בכרטיסי חיוב מיידי או כרטיסי חו"ל עלולים להתעכב – תלוי כמובן בסוג הכרטיס. הרישום שלהם ברשימת המתנות בכל אופן יהיה מיידי, ותוכלו לראות שהמתנה הוענקה.

במקרים מסויימים הקשורים לחברת האשראי, העברת המתנות עשויה להתעכב מעבר למועדים אלו. במקרים אלו המוקד שלנו כאן לשירותכם ויפנה בשמכם לחברת האשראי. אנחנו כאן בשבילכם 🙂

עמלות בגין הענקת המתנה

העמלה בגין הענקת המתנה נגבית מהאורח כתשלום נוסף, ואינו משפיע על סכום המתנה שמועבר אליכם.

העמלה על מתנות באשראי הינה עמלה משתנה על פי סכום המתנה וכמות התשלומים שנבחרו.

קיים תשלום מינימום לכל מתנה.

את הסכומים המדוקיים, נותן המתנה מקבל בעת הענקת המתנה וטרם אישור התשלום בצורה ברורה ושקופה.

סיכום

מקווה שהמידע עזר. כמובן שאפשר לפנות אלינו לכל שאלה נוספת במוקד השירות שלנו במייל או בוואטסאפ… או להסתכל במדריכי השימוש של המערכות השונות לשאלות טכניות נוספות.

אז נתראה בשמחות,

ושיהיה במזל טוב 🙂