עמדות אשראי לאירוע שלכם
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
הדור הבא של מתנות לחתונה

יום החתונה הוא אחד ההיילייטס בחייכם. סיפור האהבה המרגש שלכם עולה שלב, ואתם יוצאים לדרך משותפת ומלאת הפתעות. מעבר לכל האהבה שהאורחים ירעיפו עליכם, והאווירה המחשמלת שתהיה ברחבה, ישנו גם בונוס לא קטן – המתנות.

במדינות רבות ובתרבויות שונות, נהוג להעניק מתנות מגוונות לחתונה, החל ממתנה שימושית כמו מיקסר משוכלל או סרוויס משובח, ועד מתנה אישית יותר כמו סט מצעים יוקרתי. לפני הרבה שנים גם אצלנו היה נהוג כך, והצצה אחת לבוידעם של ההורים תוכיח זאת. שם חיים בכיף הסיפולוקס הידוע וסט הצלחות המעוטר שהם קיבלו לחתונה.

בשנים האחרונות עלויות החתונות הרקיעו שחקים, ומנהג המתנות נדחק לצד והוחלף במתנה כספית. האורחים נוהגים להעניק לזוג המאושר סכום כסף המשתנה בהתאם לקירבה וליכולת הכלכלית שלהם, וישנן כמה אפשרויות העומדות בפניהם:

צ'ק

צ'ק – אותו תפקידו לחשבונכם, בתקווה שאין שום טעויות בפרטים הכתובים בצ'ק. לעיתים האורחים כותבים את שמות שני בני הזוג, אבל לזוג עדיין אין חשבון משותף. מה שגורם לכך שלא ניתן להפקיד את הצ'ק, עד אשר יפתחו חשבון. ישנם זוגות שבכלל מתנהלים בחשבונות נפרדים, ולא מעוניינים לפתוח חשבון יחד, מה שעוד יותר מסרבל את העניין.

מזומן

מזומן – תמיד נחמד לקבל כסף מזומן, אבל האפשרות הזו לעיתים לא כל כך זמינה עבור האורחים שלנו. לפעמים יש את תקרת משיכה - שהם חרגו ממנה, ולפעמים הם לא נערכים מראש וצריכים לעצור בכספומט, ולהתעכב בהגעה לאירוע.

אשראי

אשראי - ישנם הרבה אנשים שמוזמנים ליותר מאירוע אחד או שניים בחודש, וזה מכביד עליהם כלכלית. מה שגורם לכך שנוצר מצב שהם נאלצים לוותר על חלק מהאירועים. אנחנו יודעים שרוב הסיכויים שלא חשבתם על מתנה באשראי, ובשביל זה אנחנו פה. אז לפני שאתם מאבטחים את הכספת באירוע, בואו תשמעו איך אפשר לתת טוויסט חדשני ולהכניס את האשראי לתמונה, להקל על האורחים, ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל מתנות יותר מפנקות.

עמדות אשראי מבית איזי2גיב

כל מה שצריך זה להציב עמדות הענקת מתנה באשראי מבית איזי2גיב, כך תחסכו לאורחים את השימוש המסורבל בצ'קים, תאפשרו להם לחלק את סכום המתנה לתשלומים (מבלי שאף אחד ידע), ותקלו על עצמכם את פדיון המתנות. העמדות שלנו חדשניות, מעוצבות וממש קלות לתפעול, כך גם האורחים המבוגרים יוכלו להשתמש בהן בקלות, ואפילו יקבלו תדפיס שובר מתנה מהמם, ממש כמו צ'ק, אותו הם יכניסו למעטפה ויכתבו לכם ברכה. הכסף שתקבלו יועבר ישירות לחשבון הבנק שלכם ותוכלו לראות אותו בחשבונכם תוך שני ימי עסקים. ככה תחסכו לכם את ההליכה המשותפת לבנק יום אחרי החתונה, ולקרוב משפחה את תפקיד "מאבטח הכספת" בזמן האירוע. באמת שחשבנו על הכל, בבוקר למחרת האירוע אפילו תקבלו למייל דו"ח מתנות מפורט, שם תוכלו למצוא את שמות כל האורחים שהעניקו מתנה דרך המערכת, וכמובן את סכום המתנה. ומה לגבי התשלומים? אתם שואלים. גם אם האורח בחר לחלק את התשלומים בהתאם ליכולותיו, אתם תהנו מסכום המתנה במלואו. עמדות הענקת מתנה באשראי הן שינוי מרענן בעולם החתונות, והן באמת עונות על הצרכים שלכם כבעלי האירוע, ולא פחות חשוב – של האורחים. בזכות האפשרות לחלק לתשלומים, האורחים יכולים לפנק אתכם יותר ממה שתיכננו, ולהגדיל את הסיכוי שלכם לכסות את האירוע.

והנה מילה אישית מאיתנו:

למרות שאתם חושבים שהכי מרגש יהיה לספור את הכסף, תופתעו לגלות שמה שימלא את ליבכם יותר מהכל, יהיו הברכות והאיחולים שבתוך המעטפות. אין כמו המילים המצחיקות, החמות והנוגעות שכתבו לכם האוהבים שלכם, ששולחים אתכם לדרך המשותפת מוקפים באהבה.

<