באושר ובעושר: מה צריך לבדוק לפני שפותחים חשבון בנק משותף?
bank hapoalim favicon
בשיתוף בנק הפועלים
מאמר שיווקי
באושר ובעושר- מה צריך לבדוק לפני שפותחים חשבון בנק משותף

עומדים להתחתן? מזל טוב! תכנון האירוע והחיים המשותפים שאחריו מתחיל בפתיחת החשבון שלכם בבנק ביחד. אז איך מוודאים שהתוכניות והחלומות שלכם נלקחים בחשבון, ואיך חוסכים זמן יקר והמון ניירת?

השמלה עוד אצל התופרת, החליפה זקוקה לכמה תפרים אחרונים ועדיין לא החלטתם אם ללכת על אירוע גדול עם כל החברים והקרובים, או על חגיגה סולידית ואינטימית למשפחה הקרובה. להחלטות האלה יתלוו החלטות אחרות על החיים שאחרי האירוע הגדול, אבל העתיד שלכם כבר נראה מרגש ואופטימי. החיים המשותפים עומדים להתחיל, והעצה הכי טובה שתקבלו היא להקיף את עצמכם באנשים טובים שייתנו כתף באתגרים ובהתלבטויות.

המשפחה הקרובה והחברים הטובים יעזרו בכל דבר מהובלות ועד בייביסטר עתידי, אבל בכל מה שקשור להוצאות ולהכנסות, אתם עומדים להכניס צלע חדשה למערכת היחסים שלכם: הבנק. הקשר הזה ילווה אתכם כל הדרך מרשימת ההוצאות לחתונה, דרך הטיול של ירח הדבש ועד המשכנתא לדירת החלומות שלכם. וכמו בכל זוגיות מוצלחת, חשוב שתבדקו כמה דברים חשובים לפני שאתם פותחים חשבון משותף.

תכננו קדימה לחיים שאחרי החתונה

כשם שאין חתונה שדומה לאחרת, גם הזוגיות שלכם היא ייחודית. המשמעות היא שתכנון החתונה שלכם חייב לקחת בחשבון את המצב הפיננסי שלכם, התוכניות לעתיד, יכולת ההשתכרות שלכם ועוד. בנק הפועלים מציע לזוגות מתחתנים מגוון פתרונות שסובבים את החתונה, ובהם: פתרונות מימון, פתרונות נוחים להפקדת שיקים, הטבות במשכנתא לרכישת דירה ועוד. כך תוכלו לתכנן את המטרות קצרות וארוכות הטווח שלכם ולקבל את כל המידע הרלוונטי בזמן ובמקום שיתאימו לכם.

בדקו מהי הדרך הנוחה ביותר לפתוח חשבון

פתיחת חשבון בנק מוכרת לנו מהעבר כאירוע רווי ניירת, ביורוקרטיה והגעה לסניף, אלא שכיום הוא ממש לא חייב להיות כזה. פתיחת חשבון משותף באפליקציית פועלים OPEN* אפילו לא מחייב אתכם להיות באותו מקום. אחד מבני או בנות הזוג מורידים את האפליקציה ומתחילים תהליך ידידותי ונוח של פתיחת חשבון, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של סריקה וזיהוי פנים, צילום ופיענוח תעודות. בשלב הבא נשלחת הודעת SMS לבן או בת הזוג האחרים, שמשלימים את התהליך מהצד שלהם. בלי ניירת וסריקת מסמכים, בלי שיחות וידאו ארוכות ובלי לבזבז זמן יקר ולהגיע לסניף. לחילופין, אם יש לכם כבר חשבון פעיל בבנק, תוכלו לצרף את בן או בת הזוג לחשבון בקלות באמצעות אתר הבנק.

בדקו אילו הטבות מגיעות לכם עם פתיחת החשבון

מרגע פתיחת החשבון שלכם, אתם לקוחות הבנק לכל דבר ועניין. תוכלו להגיע לסניף, לקבל ייעוץ מבנקאים מומחים במגוון נושאים כגון השקעות, משכנתא / הלוואה בדיגיטל, פיננסים ועוד, לפנות למוקד הטלפוני או לבצע פעולות בנוחות מהמחשב או מהאפליקציה. בנוסף, פתיחה של חשבון והצטרפות להטבות מתחתנים** מזכה אתכם במגוון הטבות כמו פטור מעמלות עו"ש בסיסיות עמלת פעולה ע"י פקיד ופעולות בערוץ ישיר ועוד שירותים נוספים למתחתנים. כמו כן, באפשרותכם לבקש הלוואה עד 70,000 שקלים בריבית אטרקטיבית.

הטבות נוספות ללקוחות הבנק המתחתנים

לקוחות בנק הפועלים יכולים ליהנות בתקופת המבצע מחבילת הטבות מ-Easy2Give בשווי 1,000 ש״ח במתנה***, שתקל עליכם להפיק ולנהל את החתונה. כמפורט בתקנון ההטבה. בדיוק כמו הפרטנר שילווה אתכם בחיים, גם בחירה של בנק לפתוח בו חשבון משותף היא בעלת חשיבות ארוכת טווח להמשך הדרך. ודאו שהבנק שלכם מעמיד לרשותכם כלים ופתרונות שיתאימו לצרכים שלכם, שהוא מציע לכם שלל דרכים לבצע פעולות בנקאיות, שהמומחים שלו זמינים לכל שאלה שלכם בתחום הפיננסי ושאכפת לו מהזמן והנוחות שלכם.

מתכננים את החתונה והחיים שאחריה?

מתכננים את החתונה והחיים שאחריה? תתחילו בחשבון הבנק שלכם

* פתיחת חשבון וביצוע פעולות באפליקציה בכפוף לתנאי הבנק ואישורו, ותנאי השירותים.

** הטבות מתחתנים ללקוחות הזכאים להטבות אשר יצטרפו ל"הטבות מתחתנים" בערוצים דיגיטליים, ההטבות הינן בתוקף לתקופת מבצע של 12 חודשים מעת ההצטרפות הכל כמפורט באתר הבנק וכולליות: 100% הנחה מעמלת פעולה ע"י פקיד ופעולות בערוץ ישיר, עמלת טיפול במזומנים ע"י פקיד שטרות מעל 10,000 ₪, משכנתא / הלוואה בדיגיטל : אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל . מתן ההלוואה כפוף לאישור הבנק ותנאיו.

*** הטבת Easy2Give ללקוחות הבנק בכפוף לתקנון המבצע שבאתר הבנק, עד גמר המלאי (2,000 הטבות) או עד 31.10.21 (תם תקופת הפעילות) המוקדם מביניהם.

פרטים נוספים כמפורט באתר הבנק. הבנק רשאי לשנות ו/או לבטל התנאים ו/או ההטבות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת.

<