היי. אני איזי. ואני פה כדי לעזור לכם להכיר את השירות של הזמנה דיגיטלית – Save The Date מבית Easy2Give
תזכורת קצרה לגבי הנקודות העיקריות הקשורות בשירות:
תוודאו שהחבילה שרכשתם מתאימה לצרכים שלכם.
התהליך שלכם יכול לכלול (בהתאם לחבילה):
ניתן לנהל את האירוע שלכם מתוך האפליקציה והאתר.
איך מתחילים?
להורדת אפליקצית אישורי ההגעה לנייד:
ניתן לקבל גישה לאתר ממוחשב ע"י כניסה לעמוד אישורי הגעה באתר EASY2GIVE ולחיצה על כניסה לאתר האירוע שלכם.
שימו לב, אם זו הפעם הראשונה שהנכם מנסים להתחבר לאתר, עליכם ללחוץ על הרשמה לאתר.
התחילו על ידי הקמת הפרופיל שלכם ועדכון פרטי האירוע שלכם.
עכשיו אפשר להתחיל להוסיף פנימה את האורחים.
למי נשלחים ההודעות?
במידה ורכשתם גם את שירותי אישורי ההגעה:
אם רכשתם רק את שירות ההזמנה הדיגיטלית/Save The Date:
מקווה שהמידע עזר.
כמובן שאפשר לפנות אלינו לכל שאלה נוספת במוקד השירות שלנו במייל או בוואטסאפ…
או להסתכל במדריכי השימוש של המערכות השונות לשאלות טכניות נוספות.
אז נתראה בשמחות,
ושיהיה במזל טוב 🙂