גואינג דאץ' - מסמך גילוי
E2G_E2G_Favicon 48x48 black.png
Easy2Give Legal Team
GRC
נותן השירות

גואינג דאץ בע"מ ח.פ. 514837830

אחריות

אחריות בגין השירותים ומוצרי החברה:

  1. הלקוח מודע לכך כי חלק מהשירותים הינם בעלי אופי טכני, אשר מעצם טיבם וטבעם עלולות להיגרם בקשר אליהם תקלות לא צפויות, וכי על אף מאמצי החברה, הפעילות בעמדת האשראי, באפליקציות ובאתר החברה עשויות להיות מופרעות, מופסקות, מושהות או מעוכבות, באופן קבוע או זמני, לפני, במהלך או לאחר האירוע, בשל גורמים או אירועים אשר אינם בשליטת החברה או מרצונה ועל כן החברה לא תהיה אחראית לאספקת השירותים, טיבם ואיכות. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 1 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק כתוצאה מהפרת האבטחה, מווירוסים, באגים, התערבות מכוונת, הפרעה, תקלה, עיכוב בהפעלה או בתשדורת, כשל במערכות המחשב או ברשת או כל כשל טכני או אחר.
  2. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, הפסד, הוצאות ותשלומים העלולים להיגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באפליקציה ו/או השירותים ו/או עמדת האשראי – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  3. הלקוח יהיה האחראי הבלעדי בקשר עם מסירת פרטי ההתקשרות של אורחיו לחברה, לרבות בקשר עם שליחת המסרונים אל אורחיו על ידי החברה.
  4. הלקוח מצהיר ומאשר כי החברה לא תהיה אחראית לשירותים אשר יסופקו על ידי צדדים שלישיים שאינם החברה. הלקוח מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה לגבי שירותים שיסופקו על ידי צדדים שלישיים וכן לגבי האופן, הטיב והרמה שבה הם ניתנים.
אופן ביטול עסקה

מדיניות ביטולים:

  • בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010, החלות גם על שירותים.
  • הבקשה לביטול העִסקה ("הודעת הביטול") תִשָלח לכתובת המייל: info@easy2give.co.il
  • ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים ממועד הרכישה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד 14 ימי עסקים (שאינם ימי מנוחה) הקודמים למועד תחילת השירות (סעיף 2(3)).
  • במועד הזיכוי זכאי הצרכן להחזר כספי בגובה הסכום ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם (סעיף 5א).
  • לדמי הביטול תתווסף עמלת אשראי בסך 3% היה והתשלום בוצע באמצעי זה / תתווסף עמלת הקמת מסגרת בסך 150 ש"ח היה והתשלום בוצע במסגרת ארנק דיגיטלי (סעיף 5ב).

פירוט תנאי הביטול והתנאים מפורט בתנאי השימוש של החברה.

<