לתכנן חתונה מאפס – איך מקבלים את הבחירות הנכונות?
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
לתכנן חתונה מאפס

אתה כרעת ברך, את מחית דמעה ואמרת כן – בקיצור אתם מתחתנים, ועכשיו אתם מבינים לראשונה שההחלטה להתחתן היא הקלה ביותר ברצף ההחלטות שבא עליכם לטובה בדרך לחופה. אנחנו יודעים, קבלת החלטות היא לא עניין של מה בכך, בטח כשמדובר ביום המרגש בחייכם, לכן כדי לתת לכם קצת ראש שקט, הכנו לכם סקירה קלה של ההחלטות החשובות. בואו לשמוע על החסרונות והיתרונות של מאפייני אירוע שונים ופתרו לעצמכם כמה דילמות. המסקנה הסופית? All you need is love (ואת מערכת גולדן רינג...)

אירוע קטן או אירוע גדול?

כמות המוזמנים יכולה לשנות באופן משמעותי את כל האווירה באירוע. בין אם אתם מתחברים לאירוע קטן ואינטימי, שבו אתם מכירים כל מוזמן ומוזמן באופן אישי, ובין אם אתם חולמים על אירוע גדול, בו כל המרבה לשמוח ולרקוד, הרי זה משובח – קבלו תקציר שיעזור לכם להחליט.

אירוע קטן: אתם צועדים אל החופה, חיוכים גדולים ועיניים דומעות מעטרים פרצופים מוכרים סביבכם, האווירה משפחתית וחמימה... וכך גם הצ׳קים. חתונה קטנה משמעותה – פחות אורחים. המוזמנים הם האנשים האהובים עליכם ביותר, כאלה שאתם לא תעברו את החגיגה החד-פעמית הזאת בלעדיהם, המקום יכול להיות בוטיקי ומיוחד, עם אווירה אינטימית ומקרבת. אין ספק שאירוע קטן הופך את המעמד המרגש לאף מרגש ועוצמתי יותר, אך ההשלכות של רשימת אורחים מצומצמת היא ראשית, פחות מתנות שיעזרו לכסות את ההוצאות (בינינו, לרוב ההוצאות לא הולכות והופכות קטנות עם רשימת המוזמנים) ואולי יותר אנשים שיתבאסו שלא קיבלו הזמנה מכם.

אירוע גדול: רחבת הריקודים מפוצצת, כמעט שאין לכם מקום לרקוד. אתם מוקפים במאות אנשים שבאו במיוחד בשבילכם, מכל הארץ, לשמוח ולרקוד לכבוד היום המרגש שלכם – אתם, הדודים, החברים מהצבא והלימודים ו... מי אלה? אירוע גדול משמעו המון מוזמנים, כלומר, לרוב גם המון מתנות שיעזרו לכם לכסות הוצאות ואולי גם לצאת לירח דבש מפנק, הפקה מטורפת שמרימה לכולם אבל בעיקר לכם, וגם המון אנשים שאין לכם מושג למי הם קשורים. אומרים שכל עם ישראל אחים, לא?

אירוע בקיץ או אירוע בחורף?

חתונה היא אירוע קסום ומיוחד, וכך גם עונות השנה – לכל אחת יש את המאפיינים ואת הקסם הייחודי לה.

בקיץ: יש חופש – אין לימודים לחבריכם הסטודנטים, כך שהמוזמנים שלכם יכולים לפזז על הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה. תוכלי לבחור את השמלה המושלמת שחלמת עליה מילדות, ולהצטלם באיזה לוקיישן היסטרי לפני החופה, מבלי לרעוד בכל הגוף. ואיך החום פתאום עולה? עולה עולה יחד עם התקציב שלכם. היות שרוב החתונות והאירועים בכלל, מתקיימים בעונה החמה – הביקוש הרב מעלה את העלויות וההוצאות שלכם יכולות להיות גדולות בהרבה יותר מאותו אירוע בחורף. אז הטמפרטורות עולות וכך גם הסבירות שלא תתפסו את התאריך הרצוי. רוצים חתונת קיץ? תכננו אותה מראש. לפחות תהיו בטוחים – אין סיכוי שמזג האוויר יאלץ אתכם לבצע שינויים בדקה התשעים

בחורף: אם בקיץ אתם צריכים להתחנף לתאריך נוח מול בעלי האולמות, בחורף הם יחזרו אחריכם ויציעו לכם הטבות. אין מה להגיד, בחורף יותר זול להתחתן באופן חד משמעי, ואולי זה הדבר שמכריע את הכף עבור הרבה זוגות שבוחרים להתחתן בעונה הקרירה. מה גם, שהאווירה בחורף היא קלאסית. השמיים האפרוריים, טיפות הגשם המנצנצות ברחובות ועל העצים, יש המון רומנטיקה באווירת חורף. לא תצטרכי לחשוש שהלחות תהרוס לך את התסרוקת או שתזיעו מהתרגשות לפני החופה והאיפור יתחיל לנזול. בנוסף, החופה שלכם תתחיל הרבה יותר מוקדם (שעון חורף) וככה החגיגה והריקודים תופסים חלק נכבד יותר ביום שלכם. יורד גשם? במילא רוב אולמות האירועים מכינים את רחבת הריקודים במקום סגור, אז הגשם לא צריך להדאיג אתכם ואולי אפילו יום יפה יפתיע אתכם. בעיקר, זכרו שגם כשקר בחוץ, ביום החתונה שלכם חמים בלב.

אירוע ערב או אירוע צהריים?

אם פעם חתונה הייתה מתקיימת תמיד בערב, ולא היה עוררין על כך, היום יותר ויותר זוגות בוחרים לצעוד אל החופה בשעות הבוקר או הצהריים.

אירוע ערב: חתונת ערב היא הבחירה הקלאסית היות שהיא נותנת לכם ביטחון – שום מזג אוויר או מועד ספציפי לא עומד בפניה. אירועי ערב ניתן לתכנן בכל יום מימות השבוע (מלבד שישי ושבת), ואין צורך לתלות את הבחירה שלכם בעונה ובמזג האוויר. בערב יש את הקסם שלו – האווירה היא יותר אלגנטית, האורחים שלכם יתלבשו חגיגי יותר ואם יש לכם קהל אנרגטי במיוחד, חתונת ערב יכולה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה, כך שלא עומד בפניכם דד-ליין לסיום החתונה.

אירוע צהריים: הטרנד המגניב של חתונות צהריים תופס תאוצה בשנים האחרונות. טבע יפה, קוקטיילים קיציים, אורחים במשקפי שמש... חתונת צהריים היא קלילה, צעירה ומלאה שיק. הבעיה העיקרית בתכנון אירוע כזה, היא שחתונת צהריים יכולה להתקיים לרוב רק ביום שישי – כשרוב האורחים אינם עובדים ויכולים להגיע ולשמח אתכם. עבור חלק מהמוזמנים זה בוודאי יהיה מעט לחוץ עם ההכנות לשבת, אבל עבור חלק זה יכול להיות פטור נהדר מהבישולים והניקיונות. עוד דבר שצריך להתחשב בו – מזג האוויר. חתונת צהריים תתקיים לרוב באוויר הפתוח, ולכן חשוב להתפלל חזק ולדאוג שיהיה לכם יום לא קריר מדי ולא חם מדי – שתי התוצאות יכולות להיות מאוד לא נעימות לאורחים שלכם, ולכם. יש שיגידו שבחתונת צהריי יום שישי, יש אווירה של קדושה – אז אמנם החתונה שלכם תתחיל מאוד מוקדם וגם תסתיים מוקדם, כי אוטוטו השבת נכנסת, אבל בהחלט יש משהו עוצמתי ומרגש בלחגוג את היום המרגש בחייכם כשתכף השכינה נכנסת.

ואיך מסכמים? לא משנה היכן תתחתנו, מתי או באיזו עונה, באמצעות מערכת גולדן רינג תוכלו לתכנן את החתונה האידאלית. במערכת פרושים בפניכם כל הספקים, כל המקומות, כל הבחירות האפשריות, ואתם תוכלו לתכנן חתונה, בקיץ או בחורף, בערב או בצהריים – בחצי שעה בלבד. משתלם, לא?...

<