יתרונות השימוש בכרטיס אשראי באירוע
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
יתרונות השימוש בכרטיס אשראי בחתונה
לתת מכל הלב ובשיא הנוחות

בואו נשים את הקלפים על השולחן ונודה באמת – היום, לא הולכים לאירוע בכלל ולחתונה בפרט בלי מתנה, וכשאנחנו אומרים מתנה אנחנו מתכוונים לכסף. אל תסתכלו עלינו ככה – לא אנחנו המצאנו את החוקים... כמות המרשרשים שאתם שמים במעטפה או שישימו לכם, לרוב תלויה במידת הקרבה של אותו אורח אל הזוג המאושר, אבל איך מעניקים את המרשרשים? זה כבר סיפור אחר. אם בעבר היה נהוג להעניק מתנה כדי לסייע לזוג הטרי להתחיל את דרכם המשותפת, המתנה עברה אבולוציה עם השנים וכיום נהוג להעניק כסף, כדי שהזוג הצעיר ייבחר בדיוק מה לעשות עם הכסף – בהתאם לצרכים ולחסרים שלהם. אז מה קרה עם השנים, ומה הדרך המקובלת היום להביא מתנות? בואו לשמוע את החידושים בעולם מתנות לאירועים ואיך EASY2GIVE נכנסת לתמונה.

מתנות קטנות-גדולות

מתנות קטנות-גדולות אם נחזור בשנים אחורה, מסורת הבאת מתנה לאירועים התחילה אי-אז כשהמטרה הייתה לסייע לחוגגים להתחיל דרך חדשה. רובנו הגדול יודעים אילו הוצאות כלכליות כבדות טמונות בהבאת ילד לעולם, או בהתחלה של זוג ליצור חיים משותפים (ולא נתחיל אפילו לדבר על רכישת דירה בישראל). אין ספק שהמסורת העתיקה הזו בהחלט תמכה בבעלי השמחה, ולא בכדי היא המשיכה ועברה גלגולים, כי בינינו, למי יש כוח להיסחב עם סל-קל או עם תנור חדש כל הדרך לאולם, או לחזור לבית עם ערמות של ציוד? עם השנים, המתנות עברו אבולוציה והאורחים החלו להגיע לאירוע מגונדרים וחמושים במזומנים או בפנקס צ׳קים – בהחלט הרבה יותר קל ונוח מאשר מיקרוגל. כך נולד לו פתרון לבעיית הכפילויות במתנות ולהחזרת הדברים שפחות התאימו לטעמו של הזוג, ללא התעסקות מיותרת בהחלפות וזיכויים (בתקווה שהמתנה אכן חדשה ומצוידת בפתק החלפה. כן, כן, לכולנו יש את הדודה המומחית בלמחזר מתנות שכבר נתנו לה פעם). האורחים יכלו לבחור את סכום הכסף שהיו משקיעים במתנה, וכך היו גם חוסכים לעצמם לכתת רגליים בקניון או במרכז השכונתי, כשהם שוברים את הראש מה לקנות.

מהפכה של שמחה ירוקה

הזמן עובר, החיים משתנים, הטכנולוגיה מתקדמת וגם התפיסות החברתיות שלנו. לצד העובדה ששימוש בצ׳קים דורש תשומת לב והקפדה על כך שתמיד יהיה לך פנקס זמין, שלא נדבר על הפרוצדורה ללכת לבנק, להזמין פנקס חדש או להפקיד אותו בתור הזוג הצעיר (בתקווה שהאורחים כתבו את השמות שלכם בצורה נכונה – תשאלו זוגות על כמות הפעמים שהם קיבלו צ'ק למוטב בלבד עם השמות "החתן והכלה" כתובים עליו – ולא, הבנק לא מקבל את זה!), המהפכה הירוקה והמודעות הסביבתית לבזבוז ניירות, בהחלט השפיעו גם על עולם האירועים – פחות ופחות אנשים משתמשים בצ׳קים ומזומנים ובוחרים ללכת על אלטרנטיבה ירוקה יותר כמו תשלום באשראי. כשאנחנו ב- EASY2GIVE הבאנו לראשונה את הקונספט המעולה של תשלום באשראי, לא תיארנו לעצמנו בכמה אהבה הוא יתקבל – הן מצד הזוג החוגג והן מצד האורחים המפרגנים. כיום, זוגות רבים שחוגגים את יום אהבתם מבינים שהקונספט הגאוני של תשלום באשראי הוא כמעט חובה עבור האורחים שלהם.

למי יש הקלות

הדור החדש של מסורת הענקת מתנות באירוע, בהחלט עבר שלב והתאים את עצמו לעולם המודרני. בואו נדבר על היתרונות השווים שהאורחים שלכם זוכים להם. ראשית, אין מצב שהם יתקעו – בימים שכמעט כולם מחזיקים פלאפון חכם, כל שעליהם לעשות כדי לתת לכם מתנה מכל הלב, הוא להיכנס לקישור שיישלח אליהם בהודעה, לבחור את הסכום שהם רוצים להעניק ואפילו לפרוס את הסכום לתשלומים (מבלי שאתם תדעו על כך, בשיא הפרטיות שלהם). בזמנים כבדים מנשוא כמו 10 אירועים בקיץ אחד, האופציה לחלק לתשלומים מבטיחה שלא תכבידו לאורחים שלכם בכיס. אם כבר בהקלה על האורחים שלכם עסקינן, בואו נדבר על הצורך להתכונן לאירוע גם מבחינת הכספים – עם תשלום באשראי, האורחים שלכם לא צריכים לשבור את הראש בחיפוש אחר כספומט בדרך לאירוע, באמצע הגשם עם עקבים ושמלה, או לחפש תחנת דלק נידחת בסוף העולם ביום לוהט, ולאחר לחופה שלכם.

יום חופשי אמיתי

בעולם דיגיטלי, כשכל הכספים עוברים כיום באפליקציות העברת כספים, מי מכם לא ישמח לקבל את המתנה ישירות לחשבון הבנק? באמצעות התשלום באשראי, אתם חוסכים לעצמכם את הצורך ללכת לבנק, ביום החופש שלכם אחרי החתונה, ולבזבז את זמנכם על ההמתנה לנציג שיפקיד את כל הצ׳קים והמזומנים שהבאתם (שלא נדבר על החרדה מהחזקת סכומים כה גבוהים של כסף במהלך לילה שלם). Easy2Give היא החברה היחידה שמבצעת את העברת המתנות ישירות לחשבון הבנק שלכם, ללא שום תיווך של גורם פיננסי כלשהו (כמו המתחרים) באמצעות קבוצת ישראכרט השותפה במיזם, הכספים עוברים תוך שני ימי עסקים, מבוקר למחרת האירוע, ואתם יכולים להתפנק עוד קצת במיטה ולישון בראש שקט – הכסף שלכם מוגן ובטוח.

דברו אליי ברווחים

הנה עוד יתרונות שאתם זוכים אליהם עם השירות שלנו – האורחים שלכם הגיעו בספונטניות או לא קיבלו את הלינק להעברת המתנה? אין בעיה – באמצעות כניסה מהירה לאתר שלנו, easy2gift.co.il, הם יכולים לבצע את אותה הפעולה בדיוק. במקרה יצא שהאורחים לא הספיקו לתת לכם את המתנה ביום האירוע? גם לזה יש פתרון – דרך אתר אישי שתבנו לאירוע שלכם, שם האורחים יקבלו את ההזמנה לאירוע, את הקישור לאפליקציית ניווט ואת מקום הישיבה שלהם, הם יכולים להעניק מתנה אונליין גם בימים שאחרי האירוע ולהוסיף ברכה אישית ומרגשת. אז הקלו על האורחים שלכם מלעשות סיבובים עד שימצאו כספומט, ותרו על הפרוצדורה של ללכת לבנק, תרמו לעולם ירוק ובריא יותר – והירשמו לשירות הענקת מתנה באשראי, זה בדוק.

<