טיפים והשראה לעיצוב חתונת החלומות
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
עיצוב האירוע

כמעט לכל זוג מתחתנים יש את ה-דבר שעליו הם הכי רוצים לשים דגש – אצל חלקם הכי חשוב האוכל, חלקם יתרגשו מבחירת הדיג'יי הנכון וחלקם (או שנאמר חלקן) יגידו שכל העניין מסתכם אך ורק בשמלה. אם אתם מהזוגות שתמיד חלמו על חתונה בעיצוב מקורי ומיוחד, חתונת עשה-זאת-בעצמך, או כזאת שלוקחת נושא אחד וזורמת איתו לכל כיוון עיצובי אפשרי – הכתבה הזאת בשבילכם. צאו איתנו למסע קצר של רעיונות והשראות!

חתונה מהאגדות

בואו נודה באמת – כל חיינו גדלנו על הציפייה לרגע המיוחל הזה, לשיא של חיינו – החתונה. הנסיך והנסיכה סוף-סוף מממשים את אהבתם ואת הנשף שמרימים לכבודם בממלכה ניתן לתאר רק כאגדה. החדשות הטובות הן שחלומות אכן מתגשמים ואתם יכולים לבנות חתונת קונספט אגדית בדיוק כמו שחלמתם מהילדות: המשתה של היפה והחיה, מסיבת התה של אליסה בארץ הפלאות, התהלוכה של יסמין ואלאדין והטקס המרגש לעבר השקיעה של אריאל בת הים ואריק... רק בחרו! חתונת קונספט בהחלט עוזרת לקבל מסגרת התייחסות לפיה מתכננים את האירוע, ועוזרת להתמקד מבחינה רעיונית ועיצובית.

שוב הדיסקו כאן!

קונספט מוגדר כאמור, הוא רעיון נפלא לתכנן אירוע בצורה ממוקדת ולקבל חתונה סופר מקורית ובינינו, הכי מגניבה. חשבו על נושא ששניכם אוהבים, משהו שמחבר אתכם - ספורט, אוכל, מוזיקה וכו׳, ותכננו את כל העיצוב לפיו. לדוגמא, אם שניכם חובבי מוסיקה ומצאתם את עצמכם מסמר הערב במסיבות דיסקו, ערכו חתונה מוזיקלית בהשראת שנות ה-80 – קשטו את החלל בכדורי דיסקו זוהרים, חלקו פאות אפרו ומשקפיים זוהרים במהלך הריקודים, הכינו לינק לספוטיפיי עם פלייליסט בהתאמה – מתנה לאורחים, ואם אתם ממש אמיצים, כנסו לחופה בגלגיליות! אין אורח שלא יחשוב שאתם הכי גזעיים. שמעו סוד... אם אתם זקוקים להשראה, תמיד תוכלו למצוא מגוון רעיונות מדליקים בפינטרסט (פשוט חפשו את הנושא לצד המילה "חתונה", לדוגמה Disney wedding, Disco wedding ועוד) וכמובן, להתייעץ עם מגוון המפיקים ומעצבי האירועים שתוכלו למצוא במערכת הספקים שלנו.

חתונה ירוקה בסטייל

אם אתם ממש בקטע מינימאלי ואקולוגי, הכירו את טרנד החתונות הירוקות. עם עליית המודעות למחזור והפחתת פסולת, זוגות רבים נוקטים בעמדה ידידותית לסביבה ומחליטים להביא אותה גם ביום החתונה הגדול. אז איך זה בא לידי ביטוי? כלים רב פעמיים, אופנה יד שנייה, הזמנות דיגיטליות או כאלה העשויות מנייר ממוחזר ועוד. מעבר להרגשה הטובה בתרומה לכדור הארץ, חתונה ירוקה יכולה להוזיל עלויות משמעותיות עבורכם. ספקים ומעצבי אירועים שונים גם כן ערים לסביבה ויכולים ליצור קישוטים עבורכם מחומרים ממוחזרים כמו פחיות שימורים כאגרטלים במרכז השולחן, שימוש בפרחים מקומיים ונתינתם לאורחים בסיום האירוע ועוד. כמובן, זכרו לעדכן את חברת ההסעדה שאת המזון שנותר, תהיו מעוניינים לתרום לנזקקים.

שקלים שקלים, מאיתנו נופלים

אל תופתעו, חתונה היא עסק לא זול ואתם צריכים להכין את עצמכם להוציא סכום לא מבוטל של כסף. עם זאת, תכנון נכון של חתונה, גדולה כקטנה, יכול לשנות באופן משמעותי את התקציב שלכם ולהפוך את היום הגדול לנסבל מבחינה כלכלית, גם אם תשקיעו לא מעט בעיצוב. אז ראשית, תסגרו על התקציב שלכם לאירוע, היו בטוחים שיש לכם סכום ראוי וקבעו תקרה ממנה אתם לא חורגים. שימוש בכלי מקצועי לניהול תקציב, יכול להיות כלי עזר נוח ביותר, גם למתמטיקאים המחוננים מאיתנו – אתם מוזמנים לנסות את הכלי לניהול תקציב שקיים במערכת הגולדן. התחילו מלתקצב את הדברים שהם מאסט בכל הנוגע לעיצוב, ורק לאחר מכן את הבונוסים הקטנים שאפשר לוותר עליהם במידת הצורך, כמו כפכפים לאורחים או צ׳ייסרים ממותגים.

כל מה שאתם זקוקים לו – במערכת שלנו

נתנו לכם רעיונות על קצה המזלג, אך היו בטוחים שהמפיקים ומעצבי האירועים שבמערכת שלנו, ימצאו עבורכם את הקונספט המושלם שיתאים לכם בול. תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של נותני שירות מקצועיים שתתחברו אליהם ולסגנון שלהם עבור היום המושלם שלכם – רק תבחרו. תכנון חתונה הוא רגע משמעותי ומרגש מאוד, אחרי הכל, מדובר באירוע באמת של פעם בחיים – המפיקים ומעצבי האירועים ידעו להוביל אתכם יד ביד אל יום השיא, להוריד את הלחץ כשצריך ולדרבן אתכם עם רעיונות חדשים כדי שתגיעו ליום החתונה הגדול עם מקסימום חוויה והנאה, גם מבלי לקרוע את הכיס.

<