חתונת קיץ בערב: למה לשים לב ואיך לתכנן אירוע נעים?
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
איזי2גיב - חתונת קיץ בערב

מזה שנים שהקיץ היא העונה הלוהטת לחגיגת אירועים – הטמפרטורות הגבוהות, הבגדים הצבעוניים והאוויר הפתוח הם רק חלק מהיתרונות שהופכים את הקיץ לעונה המבוקשת ביותר. עם זאת, גם בקיץ יש חסרונות קטנטנים, אבל עם מעט תשומת לב אליהם ומציאת פתרונות מראש, אין סיכוי שהם יפריעו לחגיגה שלכם. אז אם כבר קבעתם את המועד לעמוד תחת החופה ואת המקום לשבור בו את הכוס, בואו לשמוע איך לתכנן את האירוע שלכם בצורה המושלמת ביותר, כדי שגם לכם וגם לאורחים שלכם לא יהיה ספק שמדובר בחתונת השנה. הכינו את המניפות והכפכפים!

״אתן לה שושנים, צרור דובדבנים, ושיר עם מנגינה – הזמנה לחתונה״

עונת הקיץ כאמור, היא העונה המבוקשת והעמוסה ביותר לחגיגות ואירועים, במיוחד עכשיו אחרי שנפתחו הסגרים ואירועים שנדחו כבר שנה וחצי עתידים להתקיים, לכן, סביר להניח שהאורחים שלכם יתלו על המקרר מספר הזמנות לא מבוטל לאותו חודש שבו החתונה שלכם מתקיימת, ואפילו באותו יום. לצד זה, הקיץ היא גם העונה בה רוב האנשים יוצאים לטיולים וחופשות, בארץ ובחו״ל, שהם מתכננים הרבה זמן רב מראש, בדרך-כלל. מה הפתרון? מנהג פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, שיכול להיות עבורכם פתרון נהדר כדי להכין את האורחים שלכם לחתונה – הוא צילומי ״Save the date״. דאגו לפרסם את תאריך החתונה שלכם זמן רב מראש, ככל הניתן, ולפרסם אותם במקומות הרלוונטיים. כך, תאפשרו לאורחים החשובים שלכם לשריין את התאריך הנכון של החתונה, לחגוג לצדיכם ביום הגדול שלכם, ובמקביל לתכנן את לוח הזמנים שלהם בהתאם.

״ואיך החום פתאום עולה, הלב מתחיל להתמלא״

הקיץ הוא הזדמנות נהדרת לחגוג חתונה מהממת בטבע הפתוח – שדה פורח, קרחת יער, חוף הים או כרמי ענבים, ועוד לוקיישנים מיוחדים ומרעננים. אמנם חתונת קיץ בשעות הערב מורידה מכם את הנטל הכרוך בדאגה לרשתות צל שישמרו על האורחים שלכם מפני השמש הקופחת, אך בקיץ כמו בקיץ, גם הערבים יכולים להיות חמים בהחלט. אז כדי שהאורחים שלכם לא יפסיקו לרקוד ויתחילו להזיע ולהתעצבן, כדאי לדאוג לאוורור וצינון ראוי, במיוחד בימים לחים ודביקים. מה הפתרון? בנוסף למאווררים מקצועיים, גם קוקטיילים מרעננים (עם או בלי אלכוהול) יכולים להיות פתרון מגניב למשקאות קלילים שישאירו את האורחים שלכם גם מבסוטים וגם רעננים. אופציה נוספת היא מגשי פירות צבעוניים לרחבת הריקודים – הקיץ רווי בפירות משגעים כמו אבטיח, מלון וענבים, שישאירו לאורחים שלכם טעם מתוק וקר בפה. ולבסוף, אם מתחשק לכם גם להשאיר לאורחים זכרון מתוק - מניפות יד מעוצבות עם שמכם ותאריך החתונה הן רעיון מעולה למתנה מקורית ואופנתית שתשמור על האורחים שלכם מאווררים תחת החום הקיצי.

״אצלנו בחצר בצל עצי הזית, באים בדרך כלל המון אורחים לקיץ״

אין ספק שהקיץ היא עונה נוחה וטובה לחגוג בה חתונה, ובמיוחד כשיורד הערב והטמפרטורות יורדות איתו, האווירה והאוויר הופכים להיות נעימים עוד יותר. עם זאת, חשוב לזכור שבקיץ ובמיוחד בערב, אתם והאורחים שלכם, לא יהיו החיים היחידים בסביבה וייתכן מאוד שתזכו לביקור של אורחים לא מוזמנים – היתושים. בין אם אתם חוגגים באולם ובין אם בטבע הפתוח, יתושים מוצאים כל פתח ופרצה להתגנב אליה ולסחוט מכם איזו עקיצה עסיסית שלא נעימה לאף אחד. מה הפתרון? ראשית, יתושים יתקשו להתעופף עם רוח חזקה ולכן גם כאן מאווררים מקצועיים הם אחלה פתרון – הן להרחקת היתושים והן לריענון האורחים. כמו כן, אתם יכולים לסדר בחדרי השירותים, סלסילות טואלטיקה אסתטיות ומרעננות לאורחים שלכם, ולשים בהן דיאודורנטים, בשמים, מגבונים לספיחת לחות, איפור לתיקונים, תרסיס דוחה יתושים וגם שמני לבנדר שבכוחם להרחיק יתושים ולהרגיע את העור מעקיצות. כך, אתם גם פותרים את בעיית היתושים וגם נותנים לאורחים שלכם עזרים להתמודד עם הלחות. עוד דרך אסתטית ויותר נסתרת להרחקת יתושים, היא לפזר נרות ציטרונלה שידועים ביכולת שלהם לדחות יתושים, ולבקש מהמעצב להוסיף לסידורי הפרחים שלכם, פרחים שידועים כדוחי יתושים יעילים.

״תרקדי איתי הלילה, ריקוד רומנטי לאור ירח״

אחד היתרונות המשמעותיים של הקיץ הוא שאפשר לחגוג את החתונה בטבע הפתוח. מנגד, כולנו יודעים שאחת הסכנות בשטחים הפתוחים הוא הבוץ! גם לכם וגם לאורחים שלכם, לא יהיה נעים לטבול את הנעל שלכם באיזו שלולית בוץ מפתיעה, בטח שלא לרקוד ברחבה מאביקה. כמו כן, הרבה אורחות שלכם יעדיפו לנעול עקבים לחתונה – זה משדרג את הלוק ונותן מראה אלגנטי ומושך, וביחד עם זאת, כל הנשים יודעות שללכת עם עקבים בטבע זו משימה מאתגרת ביותר, על אחת כמה וכמה – לרקוד. מה הפתרון? טרנד שכאן כבר מספר שנים, ואף פעם לא מאכזב הוא חלוקת כפכפים לאורחים. כך, אתם גם משמחים את האורחים והאורחות שלכם בנעליים מאווררות ונוחות, כדי שיוכלו לרקוד עד אור הבוקר, וגם דואגים שיהיו להם נעליים נקיות להחלפה. בנוסף, חשוב לדאוג להתאים את הריהוט ועיצוב השטח בהתאם לתנאים הסביבתיים – להניח שטיח עבה וגדול בתור רחבת ריקודים, לבחור שולחנות וכיסאות שלא מתחממים מהר מהשמש ואפילו לבנות במת ריקודים זמנית לטובת הנוחות וההנאה גם של האורחים ובעיקר – שלכם.

<