המדריך השלם לתכנון חתונה בלתי נשכחת
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
תכנון חתונה

זהו, עכשיו זה רשמי, אתם מאורסים. הנסיך על הסוס הלבן כרע ברך, ואת ענית לו "כן" מכל הלב (כשבדמיונך כבר ראית את שמלת החלומות).

אז אחרי שהודעתם בהתרגשות למשפחה ולכל החברים, העליתם "סטורי" של הטבעת, ושיניתם את הסטטוס בפייסבוק, הגיע הזמן לתכנן את היום המאושר בחייכם.

איך מתחילים, ומה צריך לעשות?

הנה רשימת הטיפים הכי חשובים, שתהפוך הכל לפשוט יותר:

קונספט

לפני שאתם מתחילים להתרוצץ בין כל האולמות והגנים, הרתיחו מים לקפה, שבו בנינוחות ועשו תיאום ציפיות עם בן/בת הזוג. דברו על הויז'ן שלכם לחתונה המושלמת, בין אם זו חתונה אינטימית בלוקיישן מטריף ביפו, ובין אם זו חתונה רבת משתתפים ביער קסום. גם אם גיליתם שהרצונות שלכם שונים, חשוב מאד שתשמרו על אנרגיות טובות ותמצאו דרך להגיע לעמק השווה (ולהתחתן שם).

תקציב

אולי זה לא החלק הכי מהנה בתכנון החתונה, אבל הוא ללא ספק אחד החשובים. לפני שאתם מתאהבים במקום וסוגרים שמלת כלה בעלות של מכונית קטנה, עליכם לדעת מה התקציב העומד לרשותכם. במידה וההורים מתכננים לעזור לכם כלכלית, זה הזמן להבין בדיוק במה מדובר, לומר להם תודה ענקית, ולהתחיל לתכנן. עכשיו כשהתקציב ידוע, הכנסו למערכת המעולה שלנו לתכנון חתונה, והזינו את כל המרכיבים. עצה מאיתנו, התחילו מהגדולים וסיימו בקטנטנים – מהמקום, העיצוב, דרך הצלם, הביגוד החלומי ועד ה"זוהרים" ברחבה.

לוקיישן

אז תקציב כבר יש, ואנחנו צועדים קדימה (בסוף גם נגיע לחופה). התחילו לבקר במקומות בסגנונות שונים - אולמות וגני אירועים, מסעדות שף יוקרתיות, שדות פורחים, או כל מקום שאי פעם חלמתם לשבור בו את הכוס. חשוב מאד שהביקור שלכם במקום יהיה בזמן שמתקיימת בו חתונה, כך תוכלו לבחון את כל הדברים החשובים. שימו לב לאווירה הכללית, לתפקוד הצוות, לסאונד ולניקיון המקום, ביקור בשירותים למשל הוא חובה. בשלב הבא תוזמנו לארוחת טעימות (הגיעו רעבים והביאו תגבורת), כדי לוודא שהאוכל המוגש יעמוד בציפיות שלכם. אחרי שהתרשמתם מהכל, טעמתם ועשיתם חושבים, עליכם להחליט מי יזכה להיות "האחד", המקום המושלם בו תתחתנו.

קביעת מועד ורשימת מוזמנים

בשעה טובה נסגרתם על איפה, עכשיו נשאר לקבוע מתי, ואת מי מזמינים. נכון שלפעמים אנו חולמים על תאריך פוטוגני או ספציפי, המלצה שלנו - שמרו על גמישות. יש הרבה זוגות שמתעקשים על תאריך או על ימים מסוימים בשבוע, ומוצאים את עצמם דוחים את החתונה בגלל זה. אם לא הצלחתם לקלוע בול, בדקו אילו אופציות נוספות ניתן לקבל סביב אותו המועד. אז את מי מזמינים? התחילו ממשפחה קרובה וחברים, והרחיבו את המעגלים. רשמו את שמות כל המוזמנים, ואל תשכחו לבקש מההורים את הרשימות שלהם.

ספקים

ככל הנראה החתונה שלכם תהיה האירוע הגדול ביותר שתעשו אי פעם (אלא אם כן אתם מפיקי אירועים). בין אם יש יותר משנה לתכנון היום הגדול, או רק כמה חודשים, המלאכה ללא ספק מרובה. תגלו שכמות הספקים שאתם צריכים למצוא היא לא קטנה (ספר, מאפר, די ג'יי, רב ועוד). השתדלו לבחור את הספקים שמשרים אווירת רוגע ומקצוענות, אל תחששו לשאול שאלות ואפילו לבקש המלצות.

אחרי שתסיימו את כל המשימות, כל מה שנותר לכם זה לנשום עמוק ולדמיין את החופה המהממת, האנרגיות ברחבה ואת כל האהובים שלכם סביבכם.

הולך להיות שמח.

<