האורחים ידאגו לצ׳ק, אתם תדאגו לצ׳ק ליסט
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
צק ליסט

אז עשיתם את הצעד והחלטתם שהגיע הרגע שלכם להקים בית בישראל (או בחו"ל, גם זה ממש סבבה!). בין אם כבר תכננתם כל מהלך ביום הגדול ובין אם ההכנות עוד בעיצומן, אתם בוודאי כבר יודעים – היום קצר והמלאכה מרובה. רגע לפני שאתם מגשימים את החלום ונשבעים זה לזו תחת חופה, הכנו לכם מדריך ליצירת הצ׳ק ליסט המושלם שילווה אתכם ביום חתונתכם וידאג שהכל יתנהל בדיוק כפי שחלמתם – כי איך אומרים? ההיפך מלשכוח, זה לרשום!

להדפיס, לגזור ולשמור

יום החתונה שלכם הוא יחיד ומיוחד, אבל יש דברים שמשותפים לכל אירוע הנמצא תחת ההגדרה ״חתונה״. ראשית, בואו נדבר עלייך, הכלה (בינינו, את הכוכבת של היום הזה) – אל תשכחי את ההינומה, עליונית (שלא יהיה לך קר), מראה קטנה עם ערכת טאצ׳ אפ לאיפור (כדי שתיראי מושלמת גם בשתיים בלילה ועד אחרון הרוקדים), נעליים להחלפה (כי מהעקבים תיפרדי לשלום מהר מאוד) וזר הפרחים שלך. שנית, הדברים החשובים כי גם ביום מהאגדות יש כמה בירוקרטיות – טבעות נישואין, הכתובה (ההוכחה שנחתם פה הסכם), אישור מקווה (טהורה טהורה), אישורי תשלום לאקו״ם (כדי שהמוסיקה לא תפסיק להתנגן), רשימת טלפונים של ספקים ומעטפת כספים לכל אחד מהם. לבסוף, הדברים הקטנים שישדרגו או יצילו לכם את כל היום – מטען לנייד, אקמול (רק ליתר בטחון), משקפי שמש, פלסטרים, סיכות ביטחון, מגבונים לניקוי כתמים, בושם ודיאודורנט.

צ׳ק ליסט למתקדמים

בכנות, ביום החתונה שלכם (וסביר להניח שעוד בלילה לפני), סיכוי גבוה מאוד שלא תהיו מאופסים ואז תזדקקו להאציל סמכויות. המלצה שלנו, בחרו כמה מבוגרים אחראיים, איזה בסטי, דוד או מלווה שיהיו כשרים דיו, כל אחד למשימה מסוימת, והדפיסו להם צ׳ק ליסט ספציפי עבורם – כך הם גם ירגישו מיוחדים וגם תהיו בטוחים שהכל יתבצע בהתאם לרצונכם. לאחראי אוכל שלכם לדוגמא, מנו ברשימה – סידור הושבה נכון, מלצרים שעושים עבודתם נאמנה ומקבלים תשורה בסוף הערב, תפריט מדויק שיוצא מהמטבח במלואו וגם שישלחו לחדר חתן-כלה שלכם איזו מנה כדי שגם אתם תאכלו. לראש העיצוב והאסתטיקה שלכם, אתם יכולים לכתוב ברשימה – אוטו מקושט, סידורי שולחן נכונים, חופה מעוצבת לפי התכנון, שירותים נקיים ויאללה לחגיגה. אל תשכחו להוסיף ולהתאים את הרשימה לאקסטרות המיוחדות שאתם מביאים לחתונה שלכם, כי לא חסרים זוגות שמצאו את שק הזוהרים והכפכפים שהכינו כמתנות לאורחים, בתא המטען של האוטו, אחרי שכל האירוע נגמר.

המטלות ליום שאחרי

הערב הגיע לשיאו, האורחים מתחילים להתפזר ואתם עולים על ב׳ וחוזרים לאוטו שייקח אתכם למיטה (אחרי שאספתם את כל הצ׳קים והמתנות בתיק מיוחד, כן?). אנחנו מקווים שתצליחו לישון אפילו מעט, עם כל האדרנלין שתחזרו איתו, ותתעוררו נשואים ומאושרים לבוקר חדש נפלא. בין אם אתם ישנים בבית ובין אם ארגנתם לעצמכם לילה מפנק באיזה צימר או חדר בבית מלון, המלצה שלנו – הכינו לכם צ׳ק ליסט גם ליום שאחרי. אז אם תבלו את הלילה בחוץ, אל תשכחו לרשום לכם – בגדים ונעלים להחלפה, תחתונים וגרביים, בגד ים (אולי תהיה בריכה במקום, או ג׳קוזי), מברשות ומשחת שיניים, שמפו ומרכך (אם את בוחרת בתוספות שיער. תסמכי עלינו, את תצטרכי בקבוק שלם של מרכך כדי להסיר את הדבק), מסיר איפור (בהצלחה עם האייליינר העמיד), מגבות ולמשקפופרים בינינו – קופסא ותמיסה לעדשות. בראש הרשימה – אכלו ארוחת בוקר! הביאו עמכם מחברת ועט, לתעד באופן מסודר את המתנות והכספים שקיבלתם מהאורחים, הפקידו במהרה את הצ׳קים והמזומנים, החזירו את השמלה והאביזרים המושכרים, עדכנו את הסטטוס ואת שם המשפחה במשרד הפנים והכי חשוב – תנוחו!

המסע המשותף שלכם התחיל ככל הנראה, כבר זמן מה קודם, אך העתיד המשותף שלכם, באופן פורמלי, מתחיל עכשיו.

היעד הבא – בית, משפחה, ילדים... ולזה צריך כבר צ'ק ליסט נפרד לגמרי!

<