דיגיטלי או לא בא לי – הזמנות לאירועים
בין כל הסידורים לאירוע שלכם, מסתתר לו סידור אחד קטן שאנחנו אוהבים במיוחד – עיצוב ההזמנה. אז נכון שלהזמנות מודפסות יש את הייחודיות שלהם, אם זה בריח הנייר הטרי שעולה מהמעטפה, ואם זה בהתרגשות שמשתלטת עלינו ברגע הפתיחה. למילים המודפסות יש את הקסם שלהן וכבודן במקומן מונח, אבל העולם מתקדם בצעדי ענק וזה הזמן להכיר את ההזמנה הדיגיטלית.
אנחנו רואים בה סוג של טריילר לאירוע, דרכו האורחים נכנסים לאווירה, מקבלים טעימה מהפאן שבדרך, ומתחילים להתרגש יחד איתכם.
אבל חוץ מהפלוס הזה יש לה גם יתרונות נוספים:
הרשתות החברתיות הן חלק משמעותי בחיינו, ואנחנו מוצאים את עצמנו משוטטים ביניהן לא מעט במהלך היום. החיים שלנו חשופים שם במידה כזו או אחרת, בין אם זה בפוסטים אישיים שאנחנו מעלים, תמונות שאנחנו מתיוגים בהן, וגם שמחות שאנחנו בוחרים לחלוק עם האהובים עלינו. אם בעבר זוג היה מודיע על אירוסין בשיחת טלפון למשפחה ולחברים, היום רוב האנשים יתעדכנו על כך בפייסבוק. אז אם כל ההתנהלות שלנו בדיגיטל, מדוע לא לעצב הזמנה שמותאמת לפלטפורמות? כך בקלות ניתן לעדכן על המאורע, ולשלוח הזמנה בלחיצת כפתור אחת למייל, לפייסבוק, לווטסאפ וכו'. אין צורך באיסוף כתובות, הליכה לסניף הדואר, ותפילות שהדואר יגיע במועד.
אז זמן ועצבים של המתנה בדואר כבר חסכתם, אבל זה לא הכל. ברגע שאתם מתקדמים לעבר ההזמנה הדיגיטלית, אתם חוסכים כמובן גם כסף. בעוד בהזמנות מסורתיות מודפסות תצטרכו לשלם על עיצוב ההזמנה והדפסת כמות גדולה בבית דפוס, העלות של הזמנה דיגיטלית מסתכמת רק בשימוש באותה תוכנה או אפליקציה.
גם אם אתם לא מגדולי הממחזרים, ולא מהמתנדבים שמנקים את הכנרת, אנחנו עדיין בטוחים שהכדור הזה חשוב לכם, וזו הזדמנות מצויינת להראות לו את זה (חשבו רק כמה עצים יודו לכם על כך). היופי בהזמנות הדיגיטליות זה שהן עושות טוב לכם, למוזמנים שלכם, לסביבה, ובגדול - לכולם.
זהו, עכשיו כל מה שנותר זה להפוך את הסלון ללוקיישן צילומים מגניב, ולהתחיל לעבוד על חומרים. מבטיחים לכם שזה יהיה כיף ובעיקר מצחיק מאוד. יצירתיות, מקוריות והומור תמיד עובדים טוב, והזמנה ייחודית תהיה הקדימון המושלם לאירוע שלכם.