בחירת טבעות לחתונה
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
בחירת טבעות לחתונה
זה לזו נשבעים לעולם – איך להפוך את טבעת הנישואין שלכם לפיס מיוחד?

חתן וכלה, היא שלו והוא שלה לימים שיבואו. לצד הזיכרונות המטריפים שילוו אתכם כל החיים מהחתונה שלכם, התמונות המסודרות בהקפדה ושטר הכתובה – אחד הסממנים שאתם הולכים לחיות איתו, הוא טבעת הנישואין (וכמובן בן או בת הזוג שלכם). זהו אומנם פריט קטן, אך המשמעות שלו היא מרגשת ועמוקה וכדי שהטבעת תישאר לכם לשנים רבות וטובות, כמעט הרוב המוחלט של הזוגות בוחר להשקיע בה ולרכוש את הטבעות שעשויות מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר. עם זאת, מי מאיתנו לא ישמח לייחד את טבעות הנישואין ולהפוך אותן לפיס חד-פעמי ששייך רק לזוג האוהבים הטרי? הכנו לכם מספר רעיונות איך להפוך את טבעות הנישואין שלכם, לשלכם בלבד.

חרוט לעולמי עולמים

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה, שסביר להניח שלעולם לא תשכחו את תאריך יום הנישואים שלכם – ובכל זאת, לחרוט בתוך הטבעות שלכם את תאריך החתונה או את התאריך של היום בו הכרתם, תמיד יכולה להיות אופציה מרגשת שתחזיר אתכם אחורה לאחד הרגעים המאושרים בחייכם. עוד אופציה שהיא סופר ייחודית ותבטיח לכם חד משמעית שאין עוד שני אנשים בעולם עם טבעות כמו שלכם, היא להטביע את טביעת האצבע האחד של השנייה בתוך הטבעת (רק שלא תנסו לפתוח עם זה את הסמארטפון, זה לא עובד, ניסינו). ההרגשה הזו שאתם חולקים איזה סוד משלכם ששמור רק לכם, היא בהחלט מקרבת ותורמת לתחילתו של מסע החיים המשותף שלכם.

יום שמח , יום של הפתעות

מי לא אוהב הפתעות, ובמיוחד שהן טובות ומרגשות? לאמיצים שבכם, חשבנו על רעיון מגניב ומרגש שרק יוסיף לעוצמות הרגש והשמחה שתחוו ביום החתונה – לחרוט כמה מילים בהפתעה, בתוך הטבעת האחד של השנייה. דמיינו את הרגע שאתם תחת החופה, העיניים כולן נשואות אליכם, הלב מתפוצץ מהתרגשות ואז שנייה לפני שהטבעת המיועדת לכם, נענדת על האצבע, תראו הקדשה מהאיש או האישה שעומד לצדכם בעיניים נוצצות וחיוך רחב. למיטיבי הלכת באמת, שחושבים שבן או בת הזוג שלכם מכירים אתכם ואת טעמכם במאת האחוזים – תוכלו ללכת לצורף או צורפת אישית ולעצב אחד לשנייה את הטבעות, בהפתעה מוחלטת. אין ספק שזה יהיה אחד הרגעים הבלתי נשכחים בחייכם, בלי קשר לחתונה כולה.

שניים זה תמיד ביחד

אם אתם מהזוגות האלה שאוהבים לעשות הכל יחד, לקבל את החלטות ולסגור את כל הפינות לחתונה יד ביד, וגם טובים בזה – הנה עוד רעיון לתהליך משותף שיטעין את הפרפרים בבטן עד ליום המיוחל. לכו לצורף או צורפת אישית ועצבו איתם ביחד את הטבעות שלכם, מההתחלה ועד הליטוש האחרון. בחרו את חומרי הגלם האיכותיים והייחודיים ביותר לצרוף איתם את הטבעת, החליטו על עיצוב שיהיה מספק ואהוב על שניכם ובעיקר – אל תשכחו לעשות כל צעד עם חיוך ענקי. יצירה משותפת משלכם, היא הכנה מעולה לתהליך שבו תיצרו את הדבר הגדול ביותר – פרי אהבתכם. יאללה בהצלחה!

מיהו האחד או האחת?

אין דבר יותר משמח מספק שזורם עם השיגעונות שלכם ומבין בדיוק את הראש שלכם. במערכת שלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של צורפים וצורפות, מומחים בסגנונות שונים לייצור טבעות נישואין. לצד כל פרטי ספק, תוכלו למצוא את תיק העבודות שלו ורשימה ארוכה של המלצות או דיס המלצות, שלא ישאירו לכם מקום לספק אם לסגור איתו או לא. כשיגיע הרגע ללחוץ יד, תוכלו לבצע את הסכם העבודה או החוזה מול הצורף או הצורפת, דרך האתר שלכם וכך לשמור את כל הנתונים החשובים ליום הגדול שלכם. אז לכו שימו טבעת האחד על השניה, ושכל העולם ידע שאתם מתים עליכם!

<