אקססוריז לכלה- 2021
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
אקססוריז לכלה 2021
וודינג שיק – האקססוריז המובילים לכלות בעונת החתונות 2021

יש הרבה דברים יפים בחתונה – האולם המקושט, המוסיקה המרגשת, האוכל המגרה, אבל בינינו, הכי יפה בכל חתונה – זו הכלה. היא הדובדבן שבקצפת, היא מסמר הערב והיא האחת שכל העיניים נשואות אליה, לכן, לא מעט כלות לעתיד מתכננות כל פרט ופרט בהופעתן ביום החתונה – החל משמלה לחופה ושמלה לריקודים, נעליים או סנדלים מתאימות, האיפור המדויק ועד רמת הקישוט של הציפורניים. גם בעולם הכלות האופנה משתנה ומשתדרגת משנה לשנה, אז כדי שתהיי הכלה הכי שיקית ובאותה נשימה תהיי את עצמך – ארגנו לך רשימה של הפריטים המשלימים ללוק שהם הדבר הבא.

להיות הכי יפה והכי את

בשנים האחרונות השאיפה להדגיש את היופי הטבעי של הכלה, ולא לכסות את כל הפנים בשכבות של איפור, הולכת וצוברת תאוצה. כיום, כלות מעדיפות לזנוח את האודם האטום לטובת גלוס מבריק, את הקונטור הכבד לטובת כיסוי עדין ואת הגבות המשורטטות לטובת גבות פרועות וטבעיות יותר. האיפור הכבד לגמרי אאוט, והכי אין הוא האיפור המעודן והמינימליסטי – בכל זאת הן רוצות להרגיש מחוברות לעצמן ולמראה שלהן, ביום החשוב בחייהן. במקום לתת כיסוי מלא של מייקאפ, ניתן לשלב את המייקאפ עם קרם לחות ובסיס זוהר, שמצד אחד יספקו מראה חלק ואחיד לעור הפנים, אך מצד שני לא יגרמו לכך להיראות כמו מסכה. הצבעים השולטים – ורוד עתיק, חומים בהירים, צבעי גוף, כל הגוונים הרכים שישתלבו מאוד עם העור הטבעי ויתנו לו טוויסט זוהר.

פרחים בשיער, פרפרים בבטן

לא תאמינו איזה עולם שלם של תסרוקות ועיצובי שיער מחכה לכן, כשתתחילו לצלול לים ההשראות. אסופות או פזורות, הדוקות או מרושלות, צמות או חבלים – מגוון עשיר של אופציות, אך הטרנד שסחף לא מעט כלות הוא הפן המוברש. מראה של שיער גלי המתבדר עם הרוח אך מסודר בקפידה, יכול להשתלב עם שיער אסוף חלקית, צמות עדינות ותכשיט שיער מיוחד, והוא במיוחד לכלות שהשיער שלהן מאוד ארוך מלכתחילה. עבור הכלות שחובבות את הסגנון הקלאסי ומעדיפות את השיער שלהן יותר אסוף ומסודר, בטח יאהבו את הטרנד שאף פעם לא יוצא מהאופנה – התסרוקות הנמוכות. הן אלגנטיות, נוחות בטירוף, מחמיאות כמעט לכולן והכי טוב שגם הן יכולות להשתלב עם צמות, פרחים או תכשיט עדין.

כלה קלה- התכשיטים הנכונים

אם כבר בתכשיטים עסקינן, אביזרי השיער עושים קאמבק מטורף והופכים לפופולריים מאוד בזמן האחרון. שלל טיארות ייחודיות, שנענדות מקדימה או מאחורה, יותר ויותר משתלטות ומקשטות כלות. הקסם בהן טמון בעובדה שאפשר להתאים אותן לשלל סגנונות – נסיכה עדינה, אלה יוונית או דיווה עוצמתית מאיזה סרט ישן. הן יכולות להתאים הן לתסרוקות אסופות והן לתסרוקות פזורות, ומשלבות פנינים, אבנים במראה וינטאג׳, מתכות בצורות מיוחדות, סרטי בד עדינים ועוד. עבור אלו מכן שאוהבות את הקלאסי והטוב, פרחים הם התשובה לכל שאלה – תמיד יפים, תמיד מתאימים ותמיד שיקיים בטירוף.

חיבור משמיים באתר שלכם

לא תמיד קל למצוא את מעצב או מעצבת השיער המושלמים, את המאפר או המאפרת שיעשו לך את היום קליל, ואת התופרת שתפתיע אותך עם שמלת חלומותייך. במערכת שלנו, תמצאו רשימה עשירה של ספקים וספקיות שבטוח ימצאו חן בעיניכם – וכדי שלא תתלבטו אפילו לרגע אחד, לצד כל ספק תוכלו למצוא המלצות ותגובות אותנטיות, שכתבו זוגות מרוצים יותר ומרוצים פחות בדיוק כמוכם. אתם יכולים לפנות אליו באופן ישיר, ולדון איתו בכל השאלות שצצות לכם, ואם הרגשתם חיבור ונפלה ההחלטה? תוכלו לחתום איתו על חוזה או הסכם עבודה שיישאר תמיד באתר שלכם. הלא משנה איזו כלה תהיי – קלאסית, רומנטית או מפוארת, העיקר שתהיי כלה שמחה ומאושרת!

<