אם אין אני לי, מפיק לי? – איך הכי כדאי לתכנן חתונה
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
אם אין אני לי

נדמה שאיכשהו בכל שלב בחיים, אנחנו תמיד חושבים שאת החלק המורכב כבר עברנו – עד שאנחנו מגלים שלא. אז אחרי מלא דייטים כושלים, התאהבתם, וזה הצליח, ועברתם לגור ביחד, ואחרי כמה חודשים של תכנון – הייתה הצעת נישואים. אבל מהר מאד אתם מבינים שתכנון הצעה הוא כאין וכאפס לעומת תכנון החתונה, ופתאום מתגנבת לכם מחשבה לראש – אולי נשכור מפיק לאירוע?

אם גם אתם השתעשעתם במחשבה הזאת, אנחנו שמחים להיות כאן, לפרוט בפניכם את כל היתרונות והחסרונות, ולעזור לכם להחליט – לבד, או עם מפיק?

לצעוד בנחת עד החופה

תכנון החתונה יכול להיות מאוד מאתגר ולדרוש לא מעט אנרגיה, במיוחד בתקופה האחרונה. אם אין לכם כוח או זמן להתעסק עם הפקת החתונה שלכם, אבל אתם עדיין חולמים על אירוע מושלם וגדול מהחיים - החדשות הטובות הן שיש פתרונות: לשכור את שירותיהם של מפיק או מפיקת חתונות שירימו לכם את האירוע הגדול.

היתרון: בחירה כזו מורידה המון אחריות מכם, ומקלה על לא מעט התרוצצויות.

החיסרון: אל תחשבו שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה – גם מפיק או מפיקת חתונות, ידרשו את האישורים שלכם ויעדכנו אתכם בכל רגע בתהליך. בקיצור, לא התחמקתם מקבלת החלטות.

הפקה ממוחשבת: מערכת גולדן רינג שלנו מהווה מעין תחליף למפיק, נותנת לכם את האפשרות לבחור את סוג האירוע, הסגנון והתקציב שיש ברשותכם, ופורשת בפניכם את כל האפשרויות שקיימות, באופן נוח, אינטואיטיבי וקליל. המערכת שלנו מלווה אתכם בכל התהליך ומסדרת לכם את השלבים שצריכים להתבצע – לא תאמינו שאחרי חצי שעה כבר תפיקו את חתונת חלומותיכם...

מינימום הוצאות - מקסימום תמורה

לרוב, אחד הדברים המכריעים את כף המאזניים בכל החלטה שקשורה ליום החתונה הגדול, הוא התקציב, ואתם חייבים לנהל אותו באופן נכון ומדויק.

היתרון: מפיק חתונות הוא מעין שומר הכספת שלכם – הן בתהליך התכנון והן ביום האירוע. אם תבחרו מפיק בעל רשת קשרים ענפה ובעל ניסיון, ייתכן כי התקשורת שלו מול ספקים תוליד הנחות והטבות שאולי לא הייתם משיגים לבד, או שהוא יידע למי לפנות מלכתחילה בהתאם לתקציב שלכם. גם במהלך האירוע, מפיק חתונות דואג שהיום מתנהל כשורה, שהמנות ששילמתם עליהן אכן יוצאות באותה כמות בפועל ושלא מחייבים אתכם על אקסטרה שירות או מחסירים מכם שירות ששילמתם עליו מראש.

החיסרון: אל תצפו שהמפיק ישיג בהכרח את ההנחות המדוברות – לא תמיד ספקים מתחברים לתקשורת ממולחת או מכירתית שניחנים בה מפיקים לעיתים. דווקא גישה אותנטית וחיבור אנושי ביניכם לבין ספק, יכול להוליד עבורכם הטבות שוות. בנוסף, היו בטוחים שאם מפיק יחסוך לכם כסף בתכנון האירוע, השכרת השירות שלו כנראה תקזז את החיסכון בהתאם.

התקציבאי האישי שלכם: במערכת גולדן רינג שלנו, אתם קובעים את ההוצאות שלכם – מחירי הספקים נמצאים בשקיפות מלאה עבורכם, וכמו כן, המערכת שלנו דואגת להתאים לכם את הספקים לפי התקציב ההתחלתי שלכם. אל תדאגו – המערכת מספקת לכם מעקב שוטף אחר כל התשלומים שאתם מבצעים ומתעדכנת בזמן אמת, כך אתם בשליטה מלאה על התקציב שלכם ויכולים לחסוך לא מעט הוצאות שתוכלו להתפנק איתן בירח הדבש שלכם.

האהבה שלכם – השמחה של כולנו

חתונה היא אמנם אירוע פרטי של זוג האוהבים, אך ההנאה של האורחים היא לא פחות חשובה – אחרי הכל מדובר במשפחה והחברים הקרובים שלכם.

היתרון: מפיק חתונה מרים לכם את האירוע מתחילתו ועד סופו – הוא דואג שכל הדברים יקרו והכל יתקתק כמו שעון, ולא יקרה מצב שלדודה האהובה עליכם לא יהיה איפה לשבת.

החיסרון: המפיק לא מכיר את המוזמנים שלכם ולא משנה כמה תסבירו, יש לא מעט ניואנסים משפחתיים וחברותיים שהוא לא ידע, לכן אין ספק שמדובר באחד המקרים בו אין לכם ברירה, אלא להיות מעורבים.

תנו לנו להיות החבר הכי טוב שלכם: במערכת גולדן רינג, תוכלו להיות בקשר פשוט ויעיל עם האורחים שלכם ואף לדאוג להושבה – כי בינינו, אתם היחידים שיודעים למי אסור לשבת ליד מי, ומי ממש כדאי שישב ליד מי. המערכת שלנו נוחה לשימוש וקלה מאוד לתפעול, גם לטכנופובים שביניכם. היא מזמינה את האורחים ומוודאת את אישורי ההגעה בבוא העת, כך שגם בחלק הזה, שכולו על אחריותכם, המערכת שלנו מלווה אתכם ומוודאת שאתם לא מפספסים אף דוד ודודה.

היום להגשים את החלומות

בין אם את כלה שכל חייה חלמה על יום החתונה שלה ובין אם הצעד לחופה מפתיע אותך, הרגע הזה שבו מבינים שאתם לקראת מסע לתכנון אירוע גדול – הוא מרגש, ואתם צריכים קצת אובייקטיביות בתוך כל הרגש הזה.

היתרון: מפיק חתונה לא מעורב רגשית ולא נתון לסטרס כזה שיכול לבלבל ולגרום לקבלת החלטות לא מדויקת – הוא חוסך לכם הרבה כאבי ראש.

החיסרון: תכנון חתונה הוא תהליך של פעם בחיים ודווקא סף ההתרגשות הגבוה ומעורבות בתהליך התכנון, ייתן סיפוק ומשמעות שאין כמותם. אחרי הכל, כמה פעמים יצא לכם לתכנן מסיבה מטורפת עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים? רק אתם באמת יודעים מה מדויק לכם ואיך אתם רואים את התמונה הגדולה – בין אם אתם מתכננים חתונת קונספט מפוארת או חתונה אינטימית ומינימליסטית.

אתם מבקשים – המערכת מבצעת: במערכת גולדן רינג שלנו, יש לכם שליטה מלאה בכל פרט ופרט ביום הגדול שלכם. תוכלו לבחור את סוג האירוע, את העיצוב ואת התקציב שלכם, תוכלו לשוחח עם ספקים באופן ישיר, לקרוא המלצות עליהם, לראות באופן וויזואלי את תיק העבודות שלהם ואף לנהל דרך המערכת את החוזים וההסכמים מולם – כך שהכל שמור ומסודר לכם במקום אחד. הסתבכתם? לא יודעים מה להחליט וזקוקים להשראה? המערכת שלנו מצוידת במאמרים שילוו אתכם ויתנו לכם טיפים בנוגע לתכנון האירוע שלכם. כשתגיעו לרגע הגדול ותראו את כל מה שתכננתם, נברא במציאות מול עיניכם – מעבר להתרגשות המטורפת מול המעמד שמחכה לכם, לראות את החלום שלכם יוצא אל הפועל, זו תוספת מופלאה בדרך לעתיד המשותף שלכם שמלא בהגשמת חלומות נוספים ומרגשים. הצעד הראשון לחופה מתחיל יד ביד איתנו!

<