אישורי הגעה לאירוע – איך עושים את זה נכון?
avatar-1.png
איזי
פיית האירועים שלכם
אישורי הגעה לאירוע – איך עושים את זה נכון

כל אירוע, בין אם זו חתונת חלומותיכם, ובין אם זו בת מצווש לבתכם הבכורה – כרוך בהוצאה כספית לא קטנה ובמלאכה רבה. גם אם כבר בחרתם מקום מרשים לאירוע, אתם עדיין צריכים לדאוג שהעיצוב יהיה לטעמכם, להתחדש בבגדים מהממים (זה החלק הכייפי), לתפעל את כל הקשור לספקים, לסגור רשימת מוזמנים, להפיק הזמנות, ואולי הכי חשוב – לבצע אישורי הגעה.

למה זה חשוב

נושא אישורי ההגעה הוא אישיו מאד גדול ורגיש עבור כל בעל אירוע, וטבעי לגמרי שהוא מעסיק אתכם ומעלה בכם חששות. בטח רצות לכם דאגות ומחשבות רבות בראש: "מי יגיע ומי לא יגיע?", "כמה אורחים יהיו?", ו"האם נעמוד במינימום האורחים שהתחייבנו אליו?". כדי לדעת היכן אתם עומדים מבחינת כמות האורחים, עליכם לדאוג לעשות אישורי הגעה. אם פעם היו מציינים את מספר הטלפון של ההורים וסומכים על אנשים שיאשרו הגעה, היום זה כרוך בהתעסקות רבה יותר. זה אומר לפנות הרבה זמן (שבדרך כלל אין), ולהרים טלפונים לכל המוזמנים שלכם, מהדודה מחיפה, דרך החבר של אבא מהצבא, ועד השכנה מקומה ראשונה. מעבר לכך שהתהליך לוקח המון זמן, ומצריך הרבה הקשבה מצידכם, יש הרבה אנשים שמתקשים לומר לבעלי האירוע שאינם יגיעו לאירוע שלהם. בין אם זה מטעמים כלכליים או אישיים, ובין אם לא מסתדר להם בגלל אילוצים אחרים, לאנשים לא פשוט לומר את האמת בפנים. זה גורם בדרך כלל לכך שהם יאשרו הגעה, למרות שאינם מתכננים להגיע, ויגרמו לכך שתיקחו אותם בחשבון ברשימת האורחים שמגיעים, דבר אשר יוביל להפסד כספי.

אישורי הגעה מבית איזי2גיב

אז האם אפשר לעשות את זה אחרת ולמנוע מכם כאב ראש? בהחלט כן, לשם כך הקמנו את שירות אישורי ההגעה המעולה שלנו. השירות עובד באמצעות מערכת מודרנית שמאד נוחה לתפעול. הכל מתחיל בזה שאתם מייצאים את רשימת המוזמנים מאנשי הקשר שלכם בנייד (עניין של לחיצת כפתור). משם אתם ממשיכים לשיוך כל קבוצת מוזמנים לכל אחד מבני הזוג, ויוצרים קשר אוטומטי עם המוזמנים. בסופו של התהליך מתבצע עדכון אונליין של מאשרי ההגעה וגם של אלו שלא יוכלו להגיע לשמוח איתכם.

תקשורת עם האורחים

האורחים יקבלו הודעת sms לנייד ושיחה טלפונית מוקלטת, בה יתבקשו לעדכן בהקשה האם הם מגיעים, וכמובן כמה הם יהיו. אתם כבעלי האירוע תוכלו לראות בקלות ובכל רגע נתון את תמונת המצב (למשל: האם הדודה מחיפה תגיע עם שלושת הילדים). האורחים נהנים מהעובדה שמדובר בשירות חיצוני, ונחסכת מהם אי נעימות במידה ואינם מתכננים להגיע, ואילו אתם נהנים ממידע עדכני ואמין, שזורם אליכם ישירות לאפליקציה.

קליק בהישג ידך

קליק להורדת האפליקציה היפה והשווה שלנו...

זמינה בiOS או באנדרואיד.

<